یک ملی‌پوش دیگر در سپاهان

بر اساس اعلام روز یکشنبه باشگاه سپاهان ، مرضیه فیضی فوتبالیست شهر گز بُرخوار اصفهان با عقد قراردادی به تیم بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوست و سپاهانی شد.

فیضی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بانوان کشورمان را دارد، در تیم‌های اروپایی نیز توپ زده است.

در روزهای گذشته الهام فرهمند کاپیتان فصل گذشته سپاهان و فاطمه عادلی مدافع ملی پوش این تیم نیز قراردادهای این فصل خود را با سپاهان بصورت سفید امضا کردند.

سپاهان

سفید امضا در قراردادهای ورزشی به این معناست که بازیکن به باشگاه وکالت می‌دهد تا مبلغ قرارداد و شرایط فسخ آن را طبق مصلحت باشگاه تکمیل کند.

الهام فرهمند دومین سالی است که قراردادش را با سپاهان بصورت سفید امضا می‌کند.

فرهمند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال زنان کشورمان را در کارنامه دارد، همسر حسین پاپی ستاره سابق تیم مردان سپاهان است و سال‌ها برای طلایی‌پوشان توپ می‌زند.

فرهمند که در پُست دفاع بازی می‌کند، تاکنون ۲ بار همراه تیم سپاهان به جایگاه سومی و سال گذشته به جایگاه دومی لیگ برتر زنان رسیده است.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، فاطمه عادلی مدافع ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز در روزهای گذشته قرارداد این فصل خود را با سپاهان، بصورت سفید منعقد کرد.

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پنج روز پیش با این تیم قرارداد بست و باشگاه سپاهان بر اساس فهرست سرمربی خود در حال تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم است.

تیم فوتبال بانوان سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان ایران شد.