اخبار استقلال| محکومیت استقلال در ۳ پرونده و اعلام رضایت رمضانی از پرسپولیس

آرای صادره جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مهدی داغر از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت آرمان رمضانی از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت با توجه به اعلام رضایت خواهان قرار رد صادر کرد.

بیشتر بخوانید
دیدار تاج، نبی و قلعه‌نویی با وزیر ورزش و جوانان/ هاشمی: نظر ما حمایت صد درصدی از تصمیمات فدراسیون فوتبال است

*در پرونده شکایت محمد آران از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت امیرحسین نعمتی از باشگاه ون پارس نقش جهان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

* با توجه به شکایت مهدی کمیجانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۷۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت علی غیبی از باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت رضا صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت هادی فرامرزی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه ایران خودرو از محمد امین درویشی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

محکومیت استقلال در ۳ پرونده و اعلام رضایت رمضانی از پرسپولیس