نقل و انتقال جنجالی بمب استقلال| افشاگری ماشاریپوف درباره استقلال

جلال‌الدین ماشاریپوف در خصوص  وضعیتش گفت:من پارسال در تیم النصر بودم با تغییر سیاست فوتبال عربستان و جذب بازیکنان اروپایی دیدم که به من فرصت زیادی برای بازی نمی‌رسد پس من هم از این تیم جدا شدم ولی متاسفانه بسیار دیر این اتفاق افتاد و باعث شد که فرصت های زیادی را از دست بدهم.

وی درمورد پیشنهاداتی که از ایران و باشگاه استقلال به او شده است، تصریح کرد: مدت ها بود که ایجنت های ایرانی با من و با مدیربرنامه هایم تماس می‌گرفتند و در مورد حضورم در  تیم های ایرانی صحبت می‌کردند اما هیچگاه اتفاق رخ نداد اما ظرف چندروز اخیر مدیربرنامه‌های من آقای روزی‌مرود با مدیرعامل استقلال صحبت های خوبی داشته است.  

نقل و انتقال جنجالی بمب استقلال| افشاگری ماشاریپوف درباره استقلال

 ماشاریپوف در مورد جزییات این پیشنهاد تصریح کرد: من زیاد در جریان جزییات مسائل و مذاکرات نیستم ولی چون طرف چند روز اخیر مدیر برنامه هایم مدام با باشگاه در ارتباط بوده ، قطعا صحبت‌ها جزیی‌تر شده است.

این بازیکن ازبک در خصوص شرایط نهایی‌اش اظهارداشت: هنوز چیزی قطعی نشده، البته  از ازبکستان، یونان و ترکیه و دیگر تیم های اروپایی پیشنهادهای دیگری هم دارم اما از ارانیان و هواداران استقلال بسیار سپاسگزارم که در اینستاگرام به من پیام می‌دهند.

وی در پایان گفت: امیدوارم برای من و استقلال بهترین اتفاق رخ بدهد.