ماشاریپوف در راه استقلال| آخرین وضعیت مذاکرات استقلال و ماشاریپوف

علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال که خود پیشتر عضوی از کارگروه تدوین قوانین نقل‌وانتقالات بوده، سعی دارد تا سقف بودجه تعیین شده را رعایت کند. همین مسئله باعث شده تا چالش‌های پرشماری میان او و جواد نکونام به‌وجود آید. یکی از تازه‌ترین چالش‌های مطرح شده میان خطیر و نکونام بحث جذب جلال‌الدین ماشاریپوف است؛ ستاره ازبکستانی که بعد از جدایی‌اش از النصر عربستان، بدون تیم بوده و در سودای آن است تا طی روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب کند که در این راستا مذاکراتی را هم با استقلالی‌ها انجام داده است.

ماشاریپوف تخفیف چشمگیری به آبی‌ها داده و گفته می‌شود طرفین روی عدد 500 هزار دلار به توافق رسیده‌اند و از این حیث مشکلی برای امضای قرارداد وجود ندارد؛ هر چند که مدیران باشگاه استقلال تمایل به کاهش بیشتر رقم درخواستی هافبک ازبکستانی دارند اما او دیگر تمایلی به تخفیف دادن ندارد. در این میان، در صورت نهایی‌شدن قرارداد 500 هزار دلاری ماشاریپوف، بحث پر بودن سقف بودجه باشگاه استقلال مطرح است و در شرایطی‌که خطیر سعی داشت تا شب گذشته چند بازیکن استقلال را برای کاهش رقم قراردادشان مجاب کند اما این اتفاق رخ نداد!

ماشاریپوف در راه استقلال| آخرین وضعیت مذاکرات استقلال و ماشاریپوف

خطیر در نظر داشت تا در کنار پرداخت 10 درصد از قرارداد بازیکنان، با چند نفر از آن‌ها که رقم قراردادشان در فصل گذشته افزایش چشمگیری داشته وارد مذاکره شود تا آن‌ها را برای کاهش رقم قراردادشان مجاب کند. با وجود مذاکرات انجام شده، فعلاً توافقی میان مدیرعامل استقلال و بازیکنان آبی‌پوش انجام نشده و این مسئله بدان معناست که با وجود توافق اولیه با ماشاریپوف، این بازیکن به دلیل پر بودن سقف بودجه باشگاه استقلال فعلاً شانس حضور در جمع شاگردان جواد نکونام را ندارد؛ هر چند که پرونده جذب او همچنان باز است و در صورت خالی‌شدن سقف بودجه آبی‌ها، امضای قرارداد با او محتمل است.