النصر مدیر عامل جدید به خدمت گرفت ؛ فینگا در عربستان

باشگاه النصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هیئت مدیره این باشگاه تصمیم گرفته گیدو فینگا را به عنوان مدیرعامل خود انتخاب کند تا او خواسته‌های هواداران النصر در سراسر جهان را برآورده کند.

در این بیانیه آمده است: این انتصاب در چارچوب استراتژی باشگاه برای همگام شدن با پیشرفت‌های بزرگ در ورزش عربستان از طریق ارتقای توانمندی‌های باشگاه با جذب برجسته‌ترین متخصص‌های بین‌المللی صورت گرفته و به توسعه بخش ورزش و دستیابی به اهداف عربستان کمک می‌کند.

گیدو فینگا که یکی از مدیران معروف و باتجربه ایتالیایی است، بیش از 25 سال در داخل و خارج از ورزش فعالیت داشته است. مهم‌ترین تجربه فینگا به باشگاه رم برمی‌گردد؛ جایی که او از سال 2013 سمت‌های مختلفی را در آن برعهده داشت و در نهایت نیز در سال 2018 سمت مدیرعاملی باشگاه را بر عهده گرفت.

او همچنین سال‌ها به عنوان مدیر کل چندین مؤسسه مالی فعالیت داشت و علاوه بر آن در زمینه پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی نیز تجاربی دارد.

اعضای هیئت مدیره النصر با تشکر و قدردانی فراوان از احمد الغامدی به خاطر فعالیت‌هایی که در دوره اخیر انجام داده است، تاکید کردند که او با توجه به شایستگی‌های خود همچنان بخشی از کادر تیم خواهد بود.

النصر مدیر عامل جدید به خدمت گرفت ؛ فینگا در عربستان