محمد صلاح با لیورپول به سیم آخر زد

 بلافاصله پس از شکست لیورپول برابر تاتنهام ، کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از این باشگاه عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که گل لوئیز دیاز در بازی مسابقه به اشتباه به دلیل آفساید مردود اعلام شده است.

محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از مسابقه، ویدیویی که از صحنه گل مردود تیمش در صفحه BeIN Sports در توییتر منتشر شده بود، پسندید تا این واکنش‌ او توجهات بسیاری را به خود جلب کند و در نهایت هم باعث شود صلاح لایک خود را از این توییت حذف کند.

1933815

در این ویدئو که پس از پایان دیدار تاتنهام و لیورپول در BeIN Sports منتشر شد، با خط‌کشی نشان داده شده بود که گل لیورپول درست بوده و دیاز موقعیت آفساید قرار نداشته است.

البته این موضوعی بود که کمیته داوران لیگ برتر هم به صراحت در‌ بیانیه خود تایید کرده بود. در این بیانیه اعلام شد: کمیته داوران اعتراف می‌کند که خطای انسانی قابل توجهی در نیمه اول بازی تاتنهام و لیورپول رخ داده است.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: گل لوئیز دیاز به دلیل آفساید توسط تیم داوران حاضر در زمین مردود شد که این یک اشتباه آشکار است‌. این گل باید با مداخله فناوری ویدئویی پذیرفته می‌شد اما VAR در این تصمیم دخالت نکرد. کمیته داوران بررسی کاملی از شرایطی که منجر به خطا شده است، انجام خواهد داد.