شانس بزرگ به سردار آزمون رو‌ کرد| سردار آزمون در ترکیب اصلی آس رم؟

رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم سری آ ایتالیا روبروی فروزینونه قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. دیبالا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و موفق شد پاس هر دو گل این تیم را برای روملو لوکاکو و لورنزو پلگرینی ارسال کند، اما مورینیو پس از پایان بازی اعلام کرد که او در بازی این هفته برابر سروت در لیگ اروپا در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت.

سرمربی رم در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «دیبالا روز پنجشنبه بازی نخواهد کرد، چون امروز تمام توانش را خرج کرد. اگر به من گفته بود که شرایط بازی ندارد، از او در ترکیب تیمم در این بازی استفاده نمی‌کرد، اما حرفی که به من زد کاملا برعکس این بود. اگر ما امروز برنده نمی‌شدیم، کولوسئوم شهر رم منفجر می‌شد؛ بنابراین من باید ریسک این کار را می‌پذیرفتم، اما تصمیمم را برای روز پنجشنبه گرفتم و او در آن دیدار در ترکیب رم به میدان نخواهد رفت.»

سردار آزمون شب گذشته در وقت‌های تلف شده به جای دیبالا وارد زمین شد و غیبت او در بازی روز پنجشنبه می‌توانست خبر خوبی برای این ستاره ایرانی باشد که شاید فرصت بیشتری برای حضور در میدان از سوی مورینیو به دست آورد. مشکل اما اینجاست که سردار اصلا در فهرست اروپایی رم حضور ندارد!

سردار آزمون