تفاوت نساجی با تیمی که بازیکن ۲۷۰ میلیون دلاری دارد مشخص شد

رشید مظاهری پس از شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال ، اظهار داشت: درمورد این بازی نمی‌توان صحبت کرد‌. تفاوت بازیکن ۲۰۰ یا ۲۷۰ میلیون دلاری با ما را دیدید، همین است. تمام تلاش خود را کردیم. یک جایی هم خودتان دیدید.

وی درمورد عکس‌العمل‌های خودش در جریان بازی، گفت: تمام تلاش خود را کردیم. نساجی اولین بار است به آسیا آمد. ما هم الهلال را تحت فشار گذاشتیم. این بازیکنان تقریبا منتخب جهان هستند. مردم باید خیلی خوشحال و راضی باشند. از آنها تشکر می‌کنم که این همه راه آمدند و حمایت کردند. امیدواریم هر جوری شده امسال کار بزرگی انجام بدهیم.

 تفاوت نساجی با تیمی که بازیکن ۲۷۰ میلیون دلاری دارد مشخص شد

دروازه‌بان نساجی در پاسخ به این سوال که پس از درگیری بازیکنان ۲ تیم سعی کرد آنها را آرام کند، توضیح داد: به هر حال برخی بازیکنان ما اولین بار است در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند. باید همیشه از درگیری فرار کنیم تا بتوانیم جبران کنیم. وقتی درگیر می شویم یعنی بازی را به ضرر خودمان می‌خوابانیم. تلاش کردم بازی سریع به جریان بیفتد و بتوانیم جبران کنیم.

مظاهری افزود: تفاوت حرفه‌ای بودن اینجا مشخص می‌شود. الهلال منتخب جهان بود اما اینگونه نیست‌ ما شانس صعود نداشته باشیم. یک جایی حریف را تحت فشار گذاشته و بهتر از آنها بودیم‌ همین بازی اعتماد به نفس ما را بالا می‌برد.

وی درمورد سخت شدن کار نساجی پس از اخراج هوشمند، گفت: وقتی یک بازیکن اخراج می‌شود، به تیم فشار می‌آید اما بچه ها تمام تلاش خود را برای پر کردن جای آن یک نفر به کار گرفتند.