آخرین خبر از تکرار بازی سپاهان و الاتحاد

مهدی سید صالحی، پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره  اینکه وضعیت این تیم اصفهانی را چطور می‌بیند، اظهار کرد: تیم سپاهان از لحاظ فنی خوب است و باید منتظر باشیم که حکم برگزار نشدن بازی این تیم با تیم الاتحاد بیاید. اگر این رای به ضرر تیم سپاهان باشد در آن صورت این تیم باید همه بازی‌ها را پیروز شود. بازی با الاتحاد در عربستان خیلی تاثیرگذار است. به نظرم سپاهان می‌تواند به بازی‌ها برگردد و امیدوارم این اتفاق برای این تیم رخ بدهد.

او افزود:  به نظرم قبل از بازی اول سپاهان  با نیروی هوایی عراق، کمیته انضباطی  حکمی در ۲۴ ساعت داد و می‌توانست این رای را دیرتر بدهد و در این مدت تخلفات دیگر باشگاه‌ها را رسیدگی می‌کرد و سپاهان با روحیه بهتری به عراق می‌رفت و  شاید ۳ امتیاز بازی با حریف عراقی خود را می‌گرفت. البته با این اتفاقات سپاهانی‌ها وارد حاشیه شدند و بعد از آن هم در دومین بازی خود با الاتحاد هم این تیم عربستانی  حاضر نشد بازی کند. معتقدم که هواداران سپاهان دارند مظلوم واقع می‌شوند. شما دیدید که در این چند روز حمایتی از تیم سپاهان نشد و این تیم تنها بود. امیدوارم بازیکنان  این تیم بدانند که قوی‌تر و منسجم‌تر باید به بازی‌ها برگردند و چیزی هنوز تمام نشده است و من مطمئن هستم با روحیه‌ای که دارند و با و جود هواداران بزرگی که دارند به بازی‌ها برگردند.

او درباره اظهارات وزیر امور خارجه ایران که از توافق با عربستانی‌ها برای تکرار بازی سپاهان و الاتحاد خبر داد، گفت: بحث توافق ایران و عربستان مطرح  نیست و تصمیم  کنفدراسیون فوتبال آسیا مهم است. این قواعد و قوانینی بوده است که ناظر مسابقه این بازی را لغو کرده است. این موضوع ربطی به کشور‌ها ندارد و قانونی در کنفدراسیون فوتبال آسیا وضع می‌شود و طبق آن قانون رای داده می‌شود و بازی تکرار می‌شود یا نمی‌شود این مسائل ارتباط به نظر‌ ای اف سی دارد. وکلای تیم‌های سپاهان و الاتحاد  باید صحبت کنند و بعد ببینیم چه رایی صادر می‌شود.  

سیدصالحی