مقایسه جالب الگری و دزربی از زبان پپ گواردیولا

با وجود گزارش‌های عجیبِ شخصی به نام لوکا مومبلانو، پپ گواردیولا هرگز به یوونتوس نزدیک نشد و در نهایت مائوریتزیو ساری به‌عنوان یک سرمربی با سبک فوتبال مالکانه، هدایت بیانکونری را برعهده گرفت. با گذشت بیش از 4 سال از آن روزها، از پپ گواردیولا در خصوص دریافت پیشنهاد از یوونتوس سوال شده است. 

به گزارش فوتبال ایتالیا، گواردیولا که روز دوشنبه در رویداد Cuneo در ایالت پیمونته ایتالیا شرکت کرده، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص دریافت پیشنهاد از یووه در سال 2019 گفت: من و یوونتوس هرگز صحبتی نداشتیم اما غذا در ایتالیا عالی است. من واقعا از ایتالیا خوشم می‌آید و اغلب اوقات برای تعطیلات به این‌جا سفر می‌کنم. 

از سرمربی منچسترسیتی درباره مقایسه سبک فوتبال ماسیمیلیانو الگری و روبرتو دزربی هم سوال شد که او پاسخ جالبی داد:  فکر می‌کنید از بین الگری به‌عنوان سرمربی یوونتوس و روبرتو دزربی به‌عنوان سرمربی برایتون، یکی دوست دارد پیروز شود و دیگری نه؟ این‌طور نیست. هر دو سرمربی همیشه می‌خواهند برنده باشند. این یک بحث خیلی خیلی قدیمی است. الگری فکر می‌کند با روش خودش پیروز می‌شود و دزربی هم به روش خودش برد به‌دست می‌آورد. می‌گویند الگری فوتبال زیبا نمی‌خواهد و فقط می‌خواهد برنده شود.

 در نهایت به حرف ماسیمو راگاتسینی می‌رسیم که گفته بگذارید مربی برای رسیدن به پیروزی کار خودش را بکند. من تاکنون نشنیده‌ام کسی بگوید نه، من فقط می‌خواهم تاکتیک اختراع کنم و خوش‌تیپ به‌نظر بیایم، اگر برنده هم نشوم مهم نیست. تاکنون بازیکنی ندیده‌ام که نخواهد برنده شود و یا نخواهد خوب بازی کند. 

مقایسه جالب الگری و دزربی از زبان پپ گواردیولا