افشاگری خبرنگار برزیلی درباره نیمار

جنجال‌های اخیر نیمار در برزیل همچنان ادامه دارد. بعد از تساوی ۱-۱ برزیل در بازی اخیر دو تیم در انتخابی جام جهانی ، دیداری که در شهر کویابا در برزیل برگزار شد، نیمار در پایان مسابقه در حالیکه در حال ترک زمین بود با توهین تماشاچی‌ها مواجه شد و پاپ کورنی که به طرفش پرتاب شده بود به سر او اصابت کرد و ستاره برزیلی را به شدت خشمگین کرد. اما مشکلات نیمار با تیم ملی برزیل تنها به این اتفاق خلاصه نمی‌شود. بعد از ورود ستاره الهلال به تونل ورزشگاه او ظاهرا با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، ادنالدو رودریگز، به شدت درگیر شده است.

نیمار

خوزه کارلوس آرائوخو، روزنامه‌نگار برزیلی، امروز این خبر را فاش کرد و مدعی شد نیمار در تونل ورزشگاه با ادنالدو رودریگز درگیری شدیدی داشته و به دلیل انتقال محل برگزاری مسابقه از کانارینیا به کویابا او را مورد مواخذه قرار داده است.

در گزارش این روزنامه‌نگار اشاره شده که نیمار بعد از ماجرای پرتاب پاپ‌کورن وارد تونل ورزشگا کویابا شد و در آنجا به صورت تصادفی با رئیس فدراسیون برزیل روبرو شد. در گزارش ادعا شده که نیمار به شکل ناگهانی به ادنالدو رودریگز حمله‌ور شده و به او توهین‌های شدید و رکیک کرده است.

روزنامه‌نگار برزیلی می‌گوید: "نیمار انواع و اقسام توهین‌های رکیک را به رئیس فدراسیون برزیل کرد و وقتی داشتند از ادنالدو رودریگز دورش می‌کردند تهدید کرد و گفت به مونته‌ویدئو سفر نمی‌کند".

برزیل فردا در چهارمین دور رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی در مونته‌ویدئو با تیم ملی اروگوئه دیدار می‌کند. مدعای این گزارش این است که نیمار تهدید کرده که در این بازی که برای برزیلی‌ها حساس و دشوار است به میدان نخواهد رفت.