سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

رضا نوروزی پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در چند بازی گذشته اظهار داشت:به هر حال ممکن است هر تیمی با چنین وضعیتی مواجه شود و اکثر تیم‌ها در مقاطعی از فصل دچار مشکل می‌شوند. مهمترین مسئله این است که پرسپولیس آرامش خود را حفظ کند، ولی متأسفانه شاهد به وجود آمدن برخی از حاشیه‌ها هستیم که این در آستانه بازی با النصر اصلاً برای پرسپولیس خوب نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:من معتقدم پرسپولیس در این فصل به خوبی بسته نشده و دست کادر فنی در برخی از پست‌ها بسته است. از طرفی مصدومیت چند بازیکن کلیدی به پرسپولیس ضربه زد و این اتفاق ممکن است هر تیمی را با چالش مواجه کند. در مجموع کمبود بازیکن برای پرسپولیس آزاردهنده است و این موضوعی نیست که به سادگی از کنارش عبور کنیم. هر بازیکن اندازه خودش برای تیم و کادر فنی مهم است و پرسپولیس هم سه‌ چهار بازیکن خود را از دست داد که این اتفاق به تیم ضربه زد.

نوروزی راجع به چالشی که میان بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با باشگاه به وجود آمده است هم گفت:این اختلاف بدترین ضربه را به پرسپولیس می‌زند و باید گفت که چنین مسائلی یک بحران بزرگ‌تر می‌سازد. امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود تا پرسپولیس بتواند روند طبیعی خود را دنبال کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد مصاحبه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه یحیی گل‌محمدی تصریح کرد:من گفتم هر تیمی ممکن است دچار بحران شود، ولی فراموش نکنید یحیی گل‌ محمدی با پرسپولیس چه موفقیت‌‌هایی به دست آورده است. او در گذشته خودش را ثابت کرده و بهتر است پیشکسوتان به تیم آرامش بدهند تا پرسپولیس دوباره به روزهای خوبش برگردد.

وی در پایان با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر النصر یادآور شد:پرسپولیس نمایش بسیار خوبی برابر الدحیل در قطر داشت. قطعاً کیفیت زمین چمن ورزشگاه خانگی النصر به پرسپولیس این اجازه را می‌دهد تا فوتبال دلخواهش را بازی کند. امیدوارم پرسپولیس از دو بازی پایانی بیشترین امتیاز ممکن را بگیرد و به مرحله بعدی صعود کند.

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای یحیی گل محمدی