نارضایتی بازیکنان یونایتد از نحوه تمرین تن هاخ

منچستریونایتد شروع سختی را در فصل جدید تجربه کرده است که با از دست دادن تعدادی از بازیکنان کلیدی به دلیل مصدومیت سخت‌تر هم شده است. تن هاخ در اوایل این فصل بدون دو سوم تیم اصلی خود باقی ماند و بازیکنان کلیدی مثل لیساندرو مارتینز، کاسمیرو و لوک شاو را برای مدت طولانی از دست داد. مارکوس رشفورد، آندره اونانا، کریستین اریکسن و راسموس هویلوند هم به تازگی و در فیفادی ماه نوامبر به مصدومان یونایتد اضافه شدند.

به گزارش گاردین، در برخی از اعضای تیم اصلی این احساس وجود دارد که مشکلات مصدومیت منچستریونایتد به دلیل یک سلسله تمرین شدید پیش از فصل ایجاد شده است. شیاطین سرخ هشت بازی دوستانه انجام دادند و در یک سفر 12 روزه به ایالات متحده در تابستان شرکت کردند که باعث شد بازیکنان احساس “کار بیش از حد” کنند. ستارگان ارشد تیم از “احساس خستگی” در ابتدای فصل شکایت داشتند. یونایتد تاکنون پنج بار در لیگ برتر شکست خورده است و با یک برد از چهار بازی در انتهای گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

یونایتد برای اولین بار از 1973-1974، که آخرین فصل سقوط آنها به دسته پایین بود، 9 بازی از 17 بازی ابتدایی یک فصل خود را با شکست پشت سر گذاشتند.

نارضایتی بازیکنان یونایتد از نحوه تمرین تن هاخ