ستاره آرسنال بالاخره نفس راحت کشید !

آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی برنتفورد قرار گرفت و موفق شد این تیم را با تک گل هاورتز شکست دهد.

این گل که در فاصله چند دقیقه تا سوت پایان بازی به ثمر رسید ارزش و اهمیت زیادی برای توپچی‌ها داشت و توانست با توجه به تساوی لیورپول و منچسترسیتی، آن‌ها را صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برساند.

این بازیکن آلمانی به عنوان یار تعویضی آرسنال وارد زمین شد و توانست این گل را وارد دروازه حریف کند و همین باعث شد که او و آرتتا و هواداران این تیم از این اتفاق بسیار خوشحال باشند، خصوصا که او در چند ماه اخیر فشار و انتقاد بسیاری را تحمل کرده بود.

هاورتز پس از پایان این دیدار به TNT Sports گفت: «احساس خیلی خوبی دارم. در طول این مدت سعی کردم به سختی کار و تلاش کنم. امروز پاداش این تلاش را گرفتم و از این که توانستم به این شکل به تیمم کمک کنم خیلی خوشحال هستم.

گل بسیار خوبی بود و پاس گل بسیار خوبی هم بود. ما این روند را بارها در تمرینات تمرین کرده بودیم. بوکایو ساکا یا مارتین اودگارد دوست دارند که توپ را به این شکل ارسال کنند، بنابراین توانستیم گل خوبی را به ثمر برسانیم.

فوتبال همیشه بستگی به تلاش بازیکنان دارد، هیچ چیز خود به خود به‌دست نمی‌آید. بلکه باید تلاش کرد و باور داشت. در چند ماه اخیر روزهای بسیار سخت و کابوس‌واری را سپری کردم اما در تلاش بودم که غرورم را کنار بگذارم چون این تیم از هر چیزی مهم‌تر است.»

ستاره آرسنال بالاخره نفس راحت کشید !