نگرانی هواداران النصر؛ کریستیانو رونالدو به بازی مقابل الهلال می رسد؟

شب گذشته النصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس بود که بازی با نتیجه 0-0 تمام شد.

کریستیانو رونالدو در اوایل نیمه دوم بازی با برخورد غیرعمد علیرضا بیرانوند با گردنش، با مصدومیت مواجه شد و مجبور شد در دقیقه 78 از زمین بازی بیرون برود.

مصدومیت کریستیانو رونالدو در این بازی نگرانی هواداران النصر را هم در پی داشت چراکه روز جمعه این تیم باید به مصاف رقیب سنتی اش الهلال برود و که به نوعی حساس ترین بازی فصل لیگ عربستان است.

ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست عربستانی درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی داوید مارکیز، پزشک اسپانیایی النصر گفت:

 مارکیز در صحنه مصدومیت رونالدو معاینات دستی از جمله حرکات کامل گردن جهت اطمینان از سلامتی، فشار دست روی نواحی دردناک عضلات و مهره‌ها انجام داد. البته مهاجم پرتغالی النصر هنگام این معاینات احساس درد داشت.

بر اساس گزارش‌های اولیه پزشکی مصدومیت کریستیانو رونالدو جدی نیست و او می‌تواند به بازی دربی ریاض میان تیم‌های النصر و الهلال که جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، برسد.

همچنین روزنامه «الریاضیه» عربستان گزارش داد؛ تشخیص اولیه مصدومیت کریستیانو  رونالدو کبودی ملایم در ناحیه گردن است و این بازیکن قبل از ترک ورزشگاه، کنار زمین تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.