نتیجه بازی امروز تراکتور و گل گهر سیرجان در هفته دوزادهم لیگ برتر

تیم فوتبال تراکتور در دیداری خارج از خانه در هفته دوازدهم لیگ برتر در شرایطی به مصاف گل گهرسیرجان رفت که شاگردان پاکو خمس به دنبال برتری در این دیدار بودند تا خود را به یک قدمی استقلال صدرنشین برسانند.

این دیدار در ورزشگاه سردار سلیمانی و با قضاوت رضا عادل برگزار شد و مهدی سیفی، دانیال باشنده و مهرداد خسروی او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

در شرایطی که نیمه نخست این بازی رو به اتمام بود، گوستاو واگنین توپ برگشتی را پس از دفع ناقص سنگربان گل‌گهر، وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد تا تراکتور با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

نتیجه بازی امروز تراکتور و گل گهر سیرجان در هفته دوزادهم لیگ برتر

در ۴۵ دقیقه دوم میزبان برای رسیدن به گل تلاش کرد اما در نهایت بازی با همان حساب یک بر صفر به پایان رسید تا شاگردان خمس با ۲۱ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

این جابه‌جایی در جدول در شرایطی است که برخی‌ تیم‌ها ۹، ۱۰ و ۱۱ بازی انجام داده‌اند و باید منتظر ماند تا تکلیف دیدارهای معوق مشخص شود.

در حال حاضر استقلال با ۱۰ بازی(۲۳ امتیاز) صدرنشین است و تراکتور ۱۲ بازی(۲۱ امتیاز)، ملوان ۱۱ بازی(۱۹ امتیاز)، ذوب آهن ۱۱ بازی(۱۹ امتیاز)، سپاهان ۹ بازی(۱۸ امتیاز) و پرسپولیس ۹ بازی(۱۷ امتیاز) به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

ترکیب اولیه گل‌گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس مورالس

سرمربی: مارینوس اوزینیدوس

ترکیب اولیه تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سعید کریم آذر، صفا هادی، سیامک نعمتی، گوستاوو، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی و امیرحسین حسین‌زاده

سرمربی: پاکو خمس