مالک نساجی: من هم مثل رحمتی از نتایج ناراضی هستم

رضا حدادیان در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی در  لیگ برتر اظهار داشت: این تنها حرف بنده  نیست بلکه خود سرمربی تیم سید مهدی رحمتی هم از نتایج  کسب شده توسط تیم راضی نیست. این یک واقعیت است که خوشبختانه سرمربی تیم و اعضای کادر فنی و بازیکنان نساجی به آن واقف هستند اما یک واقعیت دیگر وجود دارد که در این شرایط باید به مجموعه تیمی کمک کرد.

وی افزود: ما به عنوان پشتیبان و حامی مجموعه تیمی در این مدت همه توان خودمان را به کار بسته‌ایم که نساجی موفق شود. پیش از شروع فصل جدید نیز شرایط گذشته را کالبد شکافی کردیم که چرا در عرض ۵ سال مجبور شدیم ۸ مربی را در نساجی تغییر بدهیم. سعی کردیم فکرهای بزرگ و بلند مدت داشته باشیم و نگاهمان را تغییر دادیم. به همین دلیل با نظر سرمربی تیم را جوان کردیم و البته از سرمربی نیز قول گرفتیم تیم را در شرایط مناسب و تک رقمی تحویل بگیریم تا بعد از پوست اندازی و تغییر شاکله تیم، در سالهای بعد بتوانیم تیمی موفق را روانه مسابقات کنیم.

مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: لذا با این دیدگاه فصل جدید را شروع و تیم جوان شد، چند بازیکن آتیه دار را از تیم های پایه‌ به تیم بزرگسالان اضافه کردیم  ، ولی باید پذیرفت بازی های سنگین آسیایی و سطح بالای این مسابقات بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد. در هر صورت همان برنامه در دستور کار ما قرار دارد. بنده ۵ سال است که مالک این باشگاه هستم و هر هزینه‌ای هم کرده‌ام برای رشد ورزش استان و  ایجاد نشاط و شادی دل مردم بوده و غیر از این نخواهد بود . بنده معتقدم با ایجاد زیر ساخت های متناسب می‌توان کاری کرد  که سالیان سال این باشگاه به روند رشد خود ادامه داده و موفق باشد.

مالک نساجی: من هم مثل رحمتی از نتایج ناراضی هستم

وی تاکید کرد: حرفه‌ای شدن نیاز به ثبات و آرام آرام ایجاد ساختار دارد. در فصول گذشته 7 الی 8 مربی به نساجی آمده و رفته‌اند ولی واقعا نمی‌خواهم مثل قبل همین رویه تکرار شود. همانطور که گفتم هم من و هم سید مهدی رحمتی از نتایج ناراضی هستیم اما اعتقاد به کار هم داریم که مطمئن هستیم تیم ما درست می‌شود. شاید نتایج بالا و پایین داشته ولی برای ایجاد ساختار باید صبور بود. بنده از هواداران تیم نساجی درخواست دارم که از تمامی عوامل باشگاه و مجموعه تیمی اعم از سرمربی و تمامی بازیکنان حمایت کنند. این خواسته قلبی من است چون مطمئن هستم وضعیت تیم نساجی تغییر خواهد کرد.

حدادیان در پایان گفت: همه عزیزانی که در نساجی حضور دارند تلاش خود را انجام می‌دهند تا تیم وضعیت مناسبی داشته باشد، از هواداران عزیز می‌خواهم باهوش باشند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند، اگر هم کسی خواست تیم را وارد حاشیه کند، به بازیکنان و کادر فنی توهین کند، هواداران عزیز نساجی اجازه این کار را به او ندهند. باز هم تاکید  می‌کنم که جایگاه نساجی امسال از سال گذشته قطعا بهتر خواهد بود فقط این مساله نیازمند صبر و حمایت است که من مطمئن هستم این اتفاق توسط هواداران پرشور نساجی عملی خواهد شد.