پرسپولیس روی این بازیکن حساب باز کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در ماه‌های اخیر با چالش‌ها و حواشی جدی روبه‌رو شده که همین امر سبب گردید این تیم از روزهای خوب و ایده‌آل خود فاصله بگیرد و موجب نگرانی هواداران شود.

نکته امیدوارکننده در روزهای سخت پرسپولیس ، حضور امید عالیشاه کاپیتان این تیم است. در این روزها که همه کارشناسان و هواداران نسبت به عملکرد بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی و حتی مدیریت این باشگاه اعتراض دارند، عالیشاه یکی از معدود سرخ‌پوشانی است که اعتماد سکوها را به خود جلب کرده و در این شرایط، چهره تیم بوده است.

عالیشاه در سه بازی اخیر خود، تاثیر ویژه‌ای در پرسپولیس داشته است. او در یکصد و دومین شهرآورد پایتخت در دقیقه ۷۱ بازی به جای مهدی ترابی وارد میدان شد. کاپیتان سرخ‌پوشان تنها ۵ دقیقه زمان نیاز داشت تا با ضربه‌ای تماشایی از پشت موحطه جریمه دروازه حریف سنتی یعنی استقلال را باز کند تا سمت قرمز ورزشگاه آزادی منفجر شود. همچنین عالیشاه، آخرین گل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت را در فینال جام‌حذفی فصل گذشته به ثمر رسانده بود.

کاپیتان قرمزها پیش از این در دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد گل برتری پرسپولیس را وارد دروازه حریف قطری کند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در دوحه به یک پیروزی ارزشمند برسند.

پرسپولیس روی این بازیکن حساب باز کرد

عالیشاه در این فصل در ۳ بازی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و در ۵ بازی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده است. وی در دقایقی که در ترکیب این تیم قرار گرفته، توانسته ضرب‌آهنگ بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهد و به نظر می‌رسد گل‌محمدی در این شرایط باید بیشتر به کاپیتان خود اعتماد کند و از او بازی بگیرد. عالیشاه هم‌اکنون بعد از سروش رفیعی دومین پاسور برتر سرخ‌پوشان در فصل جاری است.

نکته جالب توجه در خصوص عالیشاه این است که او با ۱۰ فصل حضور در پرسپولیس، رکورددار بیشترین تعداد فصل بازی در پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر شده و از این حیث یک رکورد ویژه را برای خود به ثبت رسانده است. پرسپولیس با اتکا به تجربه کاپیتان خود، می‌تواند روزهای سخت را پشت سر گذاشته و همچون بازی با شمس‌آذر، با کسب نتایج مناسب دوباره خود را مدعی قهرمانی نشان دهد.