خبر عجیب از سپاهان| سپاهان بدون ۱۰ بازیکن مقابل گل‌گهر

تیم فوتبال سپاهان در حالی امروز پنجشنبه باید در دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان برود که به دلیل محرومیت و مصدومیت ۱۰ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و ژوزه مورایس باید از بازیکنان ذخیره به عنوان یار اصلی در ترکیب تیم خود استفاده کند.

در دیدار هفته چهاردهم برابر آلومینیوم اراک، رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند و نمی‌توانند در این دیدار سپاهان را همراهی کنند. رامین رضائیان هم به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت ساق پا حداکثر تا دو هفته نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

علاوه بر این ۴ بازیکن، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه ۶ دی اعلام کرد که سپاهان به دلیل عدم اصلاح قرارداد پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان نمی‌تواند از این ۶ بازیکن تا زمانی که قراردادهایشان را اصلاح نکرده اند، استفاده کند. که با این اوصاف سپاهان برای بازی با گل گهر ۱۰ بازیکن اصلی خود را ندارد.

به احتمال زیاد مورایس برای دیدار با گل گهر، نیما میرزازاد را جایگزین نیازمند در درون دروازه خواهد کرد و آریا یوسفی جانشین رامین رضائیان می‌شود. همچنین امید نورافکن می‌تواند در این بازی برای سپاهان به میدان برود. سیاوش یزدانی هم جایگزین هادی محمدی خواهد شد و محمد قربانی جانشین برایان دابود در خط هافبک خواهد شد. عیسی آل کثیر هم در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد و زوج شهریار مغانلو را تشکیل خواهد داد.

تیم‌های گل گهر و سپاهان از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم می‌روند

سپاهان بدون ۱۰ بازیکن مقابل گل‌گهر