تارتار برای تیمش بازیکن سرباز گرفت

 باشگاه ملوان موفق شد دو بازیکن سرباز تیم ذوب‌آهن را به خدمت بگیرد. این در حالی است که این باشگاه تا الان میلاد سرلک از پرسپولیس را جذب کرده و به دنبال محمد عمری دیگر بازیکن این تیم هم است.

حبیب فرعباسی و جلال مداحی دو بازیکنی هستند که در دوران حضور مهدی تارتار راهی ذوب‌آهن شدند و این مربی چون از شرایط هر دو بازیکن خبر داشت سعی کرد مقدمات حضورشان را در تیم ملوان فراهم کند. دو انتقالی که چندان به مذاق محمد ربیعی خوش نیامد.

در همین راستا باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت از دروازه‌بان خود شکایت کند. از قرار معلوم فرعباسی در مقطعی که مشکلی از لحاظ قانونی برای بازی در لیگ برتر نداشته، خودش را سرباز کرده تا بتواند نیم‌فصل راهی ملوان شود. به خاطر همین مساله هم باشگاه ذوب‌آهن از او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

این دروازه‌بان درحالی اقدام به این کار کرده که در تابستان خواستار افزایش رقم قراردادش شده بود و با این خواسته او نیز موافقت می‌شود. از این‌رو ذوبی‌ها انتظار این را نداشتند که فرعباسی خودش برای سربازی رفتن اقدام کند، درحالی‌که می‌توانسته تا آخر فصل بدون مشکل در ذوب‌آهن بازی کند. با توجه به این اتفاق محمد ربیعی سخت به دنبال پیدا کردن یک گلر خوب برای تقویت تیمش است.

مهدی تارتار همچنان حسرت بازی استقلال را می خورد