واکنش کوپال ناظمی به کامنت جنجالی برای یحیی گل محمدی

مدتی است یک صفحه جعلی در اینستاگرام با نام کوپال ناظمی داور مطرح فوتبال فعالیت می‌کند و توانسته دنبال کننده‌های زیادی را جذب کند. موضوعی که امروز جنجالی شد، انتشار یک کامنت از این صفحه زیر پست باشگاه پرسپولیس با تصویر یحیی گل‌محمدی که از زحمات سرمربی سرخ‌پوشان در آن قدردانی شده است.

در بخش مربوط به کامنت‌های این پست، کامنتی یک اکانت با نام کوپال ناظمی وجود دارد که جلب توجه می‌کند. ادمین صفحه منتسب به داور مطرح فوتبال در کامنت‌ها نوشته است: «بهترین مربی ایران آقایحیی عزیز مردمی». در ادامه نیز یک قلب قرمز رنگ کنار آن قرار داده شده تا یک جنجال بزرگ در فضای مجازی به راه بیفتد.

کانال‌ها و صفحات استقلالی از صبح امروز این کامنت را از قول ناظمی منتشر کردند و از آن به عنوان سندی نام بردند که کوپال طرفدار پرسپولیس است؛ حتی استقلالی‌ها شکست تیمشان در فصل جاری مقابل سپاهان هم با قضاوت کوپال ناظمی را به این مساله ربط دادند و اهانت‌هایی نیز به این داور انجام گرفته است.

برای پیگیری این موضوع با کوپال ناظمی داور لیگ برتر تماس گرفتیم و او اعلام کرد که هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد. ناظمی به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه این صفحه مدت زیادی است با نام فعالیت می‌کند و این در حالی است که من هیچ فعالیتی در فضای مجازی و به‌خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارم. حتی چندی قبل از دوستانم خواستم که این صفحه را ریپورت کنند تا مشخص شود جعلی است اما همچنان مشغول حاشیه سازی برای من است.»

اظهارنظر کوپال ناظمی در این خصوص به‌صورت واضح مشخص می‌کند که صفحه منتسب به وی در اینستاگرام جعلی است. این در حالی است که با مراجعه به محتوای پست‌های منتشر شده هم جعلی بودن آن مشخص می‌شود.

واکنش کوپال ناظمی به کامنت جنجالی برای یحیی گل محمدی