بازگشت برانکو به پرسپولیس اشتباه است

سرمربی جدید پرسپولیس همچنان مشخص نیست و برانکو ایوانکوویچ اصلی ترین گزینه قرمزها برای جانشینی یحیی است. در ادامه بخشی از صحبت‌های بگوویچ با را می‌خوانید:

 به نظر من یحیی گل‌محمدی همه فاکتورهای لازم در پرسپولیس را داشت؛ مربی‌ای که از دیسیپلین خیلی بالایی برخوردار است و به عنوان یک مربی موفق شد تمام عناوین موجود در فوتبال ایران را کسب کند. نمی‌دانم واقعاً از یحیی چه می‌خواستند که یحیی نتوانست. در حال حاضر هم پرسپولیس فقط دو امتیاز با صدر فاصله دارد که اصلاً فاصله زیادی نیست.

 خواسته‌های یحیی کاملاً منطقی است و اصلاً اگر گواردیولا هم باشی باید بازیکن جدید جذب کنی و بدون ابزار بهترین مربی هم نمی‌تواند کارش را انجام دهد، به همین دلیل خواسته یحیی کاملاً منطقی بوده و مدیر عامل پرسپولیس کوتاهی داشته، به همین دلیل یحیی ناراحت شده و قصد ترک پرسپولیس را دارد. اما من از یحیی می‌خواهم که بماند و باز هم برای تیمش موفقیت کسب کند چون هیچ‌کس برای پرسپولیس بهتر از یحیی نمی‌شود.

 برانکو هموطن خوب من است که واقعاً به عنوان یک مربی و هموطن احترام زیادی برای او قائل هستم و کارش را هم خیلی قبول دارم اما به نظرم برگشتن برانکو به پرسپولیس اشتباهی بزرگ است چون وقتی فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که برانکو قبلاً پرسپولیس را به عنوان قهرمانی رسانده و اگر برانکو باز هم این عنوان را برای پرسپولیس کسب کند به نظرم ارزش زیادی ندارد.

 من حرفم را قاطعانه زدم و به شما گفتم از دست دادن یحیی بزرگترین اشتباه باشگاه پرسپولیس است و اگر هر کسی از باشگاه برود یحیی نباید از پرسپولیس برود و حرف آخرم هم در این رابطه این مسئله بود که یحیی باید بماند و با مدیرعامل باشگاه بر سر خواسته‌های بحق خودش بجنگد و مدیرعامل را مجاب سازد که بازیکنان مدنظر او را بخرد و نیمکت پرسپولیس را از حضور خودش محروم نکند چون به نظرم حتماً هواداران پرسپولیس اگر یحیی جدا شود حسرت جدایی او را خواهند خورد.

بازگشت برانکو به پرسپولیس اشتباه است