واکنش جدید برانکو به سوالی درباره بازگشت به پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال عربستان اظهار داشت: در تورنمنت سختی قرار داریم و از حضور در این مسابقات، تجربه بزرگی دست پیدا می‌کنیم. گروه ما با حضور تیمی همچون عربستان خیلی سخت است اما می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

او ادامه داد: عربستان تیم خیلی خوبی است که فوتبال زیبایی را بازی می‌کند؛ این تیم دارای سازماندهی بسیار مناسب است. با این حال من بازیکنان خوبی دارم که دارای پتانسیل بالایی هستند و خواهید دید که عملکرد خیلی خوبی خواهیم داشت.

او افزود: عربستان ۳ بار در جام جهانی بوده و شرایط خیلی خوبی دارد. اولین هدف ما صعود به مرحله بعدی است و به خوبی می‌دانیم تیم‌هایی مثل ایران، ژاپن و کره جنوبی مدعی قهرمانی در این جام هستند. هستند که مدعی خواهند بود. مانچینی از میان بهترین بازیکنان لیگ عربستان ترکیب تیم ملی این کشور را تشکیل خواهد داد. ما به خوبی عربستان را آنالیز کرده‌ایم و بازی‌های دوستانه آنها را تماشا و اطلاعات کافی از این تیم داریم اما ما ابتدا روی تیم خودمان تمرکز داریم و طبق توانایی‌های خودمان استراتژی بازی را تعیین می‌کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در پایان این رقابت‌ها با عمان همکاری خود را ادامه خواهد داد یا این کشور را ترک خواهد کرد و به سایر پیشنهادات خود مثل سرمربیگری در پرسپولیس فکر می‌کند یا خیر، تصریح کرد: این جا جام ملت هاست و الان وقت پرسش این سوالات در نشست خبری نیست. من نمی‌توانم به این فکر کنم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. تمام تمرکز ما روی بازی فردا است و هر اتفاقی ممکن است برای یک مربی رخ دهد.

واکنش جدید برانکو به سوالی درباره بازگشت به پرسپولیس