کلید حضور سردار آزمون در رئال بتیس

لورکوزن امروز از خرید جدید خود رونمایی کرد. بورخا ایگلسیاس مهاجم 31 ساله اسپانیایی رئال بتیس است که ساعاتی پیش با انتقالی قرضی راهی بایر شد تا دست ژابی آلونسو در خط حمله برای ساخت ترکیب تهاجمی‌تر باز باشد.

پیوستن بورخا ایگلسیاس به لورکوزن در شرایطی رخ داده که طی هفته‌های گذشته، شایعات زیادی پیرامون علاقه باشگاه‌های اسپانیایی و بخصوص رئال بتیس به سردار آزمون منتشر شده بود.

مهاجم ایرانی که تحت قرارداد بایرلورکوزن است، تیم‌های اسپانیایی نظیر سویا و بتیس را خواهان خود می‌دید. با این حال، این بازیکن اعلام کرد که علاقه‌ای به جدایی در زمستان ندارد و می‌خواهد تا پایان قرارداد قرضی خود با رم، در این تیم بماند.

کلید  حضور سردار آزمون در رئال بتیس

چند روز پیش بود که وب‌سایت ای بی سی اسپانیا خبر داد رئال بتیس به جمع تیم‌های خواهان سردار آزمون اضافه شده است. تیمی که رقیب همشهری سویا محسوب می‌شود و حالا انتقال قرضی ایگلسیاس به لورکوزن می‌تواند توافقی در پشت صحنه برای یک جابجایی جذاب در تابستان باشد.

کلید  حضور سردار آزمون در رئال بتیس

رئال بتیس که در لالیگا در رتبه هفتم قرار گرفته و از شرایط خوبی برای کسب سهمیه اروپایی برخوردار است، علاقه خود به جذب مهاجم ایرانی را نشان داده ولی به نظر نمی‌رسد در این زمستان شاهد جدایی آزمون از رم و حضور او در اسپانیا باشیم اما این اتفاق برای فصل بعد محتمل است.

باید دید که مدیران لورکوزن و بتیس بر سر انتقال بورخا ایگلسیاس آیا در مورد آزمون نیز مذاکراتی داشته‌اند یا خیر. موضوعی که در آینده نه چندان دور مشخص خواهد شد ولی در صورت رخ دادن این انتقال، سردار می‌تواند پس از بوندس لیگا و سری آ، حضور در یکی دیگر از لیگ‌های بزرگ و معتبر اروپایی را تجربه کند.