سردار آزمون راه مردودنشدن گل‌هایش را پیدا کرد!

سردار آزمون  یکی از بهترین بازی‌های خود را در دیدار گذشته تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن انجام داد که توانست پاس گل چشم نوازی به محمد محبی داشته باشد و علاوه بر آن، با دوندگی زیاد در زمین حریف دردسرساز ظاهر شود و حتی گلزنی کند که بدشانسی و وی‌ای‌آر نگذاشت گل او به ثبت برسد.

ستاره ایرانی رم که نخستین بازی خود در جام ملتهای آسیا را با حضور تعویضی مقابل فلسطین انجام داد و گلزنی کرد و در دیدار برابر امارات هم هر دو پاس گل مهدی طارمی را به زیبایی داد، امیدوار بود در جدال با سامورایی‌ها گلزنی کند که با وجود انجام این کار، گل او تایید نشد.

سردار آزمون راه مردودنشدن گل‌هایش را پیدا کرد!

سردار آزمون در کنار پاس گل طلایی به محمد محبی در دیدار مقابل ژاپن، یکبار هم در صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و یک گل هم با فرار تماشایی و دو سر توپ دیدنی به ثمر رساند که بخاطر فاصله چند سانتی‌متری و اندک گل او مردود شد.

 

وی‌ای‌آر در صحنه بازبینی صحنه گل سردار آزمون، با تکنولوژی پیشرفته‌اش تشخیص داد که بازوی این بازیکن جلوتر از مدافع ژاپن بوده و به همین دلیل گل باید مردود شود و البته واکنش جالب مهاجم تیم ملی ایران را به همراه داشت و او عنوان کرد دیگر وزنه و پشت بازو نمی‌زند تا دیگر گل‌هایش به این شکل مردود نشود.