۵ گزینه‌ ذوب‌آهن برای جایگزینی ربیعی

بحث انتقال  محمد ربیعی  از ذوب‌آهن به فولاد خوزستان از دو سه روز قبل مطرح شده است؛ در این خصوص مدیران فولاد با همتایان خود در ذوب‌آهن مذاکراتی داشته‌اند و از طرف دیگر محمد ربیعی نیز راضی به ترک اصفهان و حضور در اهواز است.

بعد از آنکه ربیعی و مدیریت فولاد موفق شدند رضایت اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن را برای تحقق این انتقال بگیرند، گفته شد که مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن مخالف این انتقال است. حالا اما با مذاکراتی که صورت گرفته، ظاهرا مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن شفاها با این انتقال موافقت کرده است.

۵ گزینه‌ ذوب‌آهن برای جایگزینی ربیعی

در چنین شرایطی از باشگاه ذوب‌آهن خبر می‌رسد که مدیران باشگاه برای جایگزینی محمد ربیعی اقدام کرده‌اند. مدیران ذوب آهن نفراتی مثل قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده(سرمربی فجرسپاسی)، سعید اخباری(سرمربی چادرملو)، مازیار زارع و سعید دقیقی 5 گزینه‌ای هستند که نام شان برای جایگزینی ربیعی در ذوب‌آهن مطرح شده است.

مسئولان باشگاه اصفهانی که دوست ندارند در صورت جدایی ربیعی وقت را از دست بدهند، برخی گزینه‌ها را مد نظر قرار دادند و حتی با برخی از آنها مذاکراتی نیز صورت گرفته است.

باید دید ابتدا فسخ قرارداد ربیعی با ذوب‌آهن چه زمانی قطعی می‌شود و در  ادامه چه کسی هدایت این باشگاه را برعهده خواهد گرفت.