بمب نقل و انتقالات در راه پرسپولیس

 آنطور که گفته می‌شود، توافقی بین تیم فوتبال مس رفسنجان ، پرسپولیس و محمد خدابنده‌لو صورت گرفته تا زمینه این انتقال فراهم و این بازیکن از همیشه به جمع شاگردان اوسمار ویرا نزدیکتر شود.

با توجه به اینکه خدابنده‌لو در قرارداد با باشگاه مس رفسنجان است، این باشگاه مبلغ رضایت‌نامه برای جدایی این بازیکن را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده است.

براساس گفته ها، بخشی از این مطالبه بابت طلب مدیر برنامه این بازیکن از مس رفسنجان تهاتر می‌شود، خدابنده لو همچنین حاضر به بخشیدن بخشی از مبلغ قرارداد خود با پرسپولیس شده تا در عوض آن با پرداخت این مبلغ به باشگاه مس رضایت نامه این بازیکن صادر شود.

در صورتی که جدایی خدابنده لو قطعی شود، مابقی این مبلغ را باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن پرداخت خواهد کرد.

گفته می‌شود طی ضرب الاجلی که باشگاه مس رفسنجان داده، باشگاه پرسپولیس تا روز شنبه هفته آینده زمان دارد تا این مبلغ را برای حساب رفسنجانی‌ها واریز کند تا این انتقال نهایی شود.

با توجه به تمامی مسایل و مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه از روز نخست هم با پرداخت هزینه رضایت نامه خدابنده لو حاضر به جدایی این بازیکن از ترکیب نارنجی پوشان شده بود اما با آمدن محرم نویدکیا در راس کادر فنی این تیم، با جدایی این ستاره امیدها مخالفت‌هایی شد.

بمب نقل و انتقالات در راه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس گزینه هایی برای معاوضه با خدابنده لو معرفی کرد که این گزینه ها نیز مورد توجه کادر فنی مس رفسنجان قرار نگرفتند تا انتقال خدا بنده لو تا امروز به تاخیر بیفتد.

براساس شنیده ها این بازیکن توانسته رضایت نویدکیا را برای جدایی این تیم را حاصل کند و با توجه به غیبت در تمرین، انگیزه کافی هم نداشته، با این وجود حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه پرسپولیس همچنان برای جذب خدابنده لو مصر است و این مبلغ را پرداخت می‌کند یا خیر؟

البته تصاویری از پیام های خدابنده لو در فضای مجازی منتشر شده و نشان می دهد این بازیکن اذعان داشته که احتمال دارد تا روز شنبه هفته آینده با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندد.

تیم فوتبال مس رفسنجان با ۱۶ امتیاز از ۱۶ بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (چهارشنبه) در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور به مصاف نساجی مازندران می‌رود و همچنین این تیم در روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در چارچوب جام حذفی ایران باید با استقلال تهران رقابت کند.