دکتر قلابی در استقلال همه را به دردسر انداخت!

صبح سه شنبه بود که خبر نگران کننده‌ای برای هواداران استقلال درباره وضعیت مصدومیت جلال‌الدین ماشاریپوف در رسانه‌ها منتشر شد. استقلال شب گذشته در رفسنجان با شکست دور از انتظار مقابل مس این شهر، از جام حذفی کنار رفت و کام هوادارانش را تلخ کرد اما تلخی این شکست با خبر مصدومیت جلال‌الدین ماشاریپوف که از صبح امروز در رسانه‌ها منتشر شد، بیشتر شد.

ماجرا از این قرار بود که ماشاریپوف در بازی دیروز مقابل مس رفسنجان در برخوردی که با فرشید باقری داشت، مصدوم شد و به همین دلیل جواد نکونام تصمیم گرفت بین دو نیمه، ماشاریپوف را تعویض و مهرداد محمدی را به جای او وارد زمین کند تا از افزایش آسیب‌دیدگی این ستاره ازبکستانی و به وجود آمدن عواقب جبران‌ناپذیر برای استقلال جلوگیری کنند.

 

دکتر قلابی در استقلال همه را به دردسر انداخت!

امروز برخی رسانه‌ها از جدی بودن مصدومیت این بازیکن خبر دادند اما وقتی خبرنگار فوتبال برتر با دکتر محمدعلی زارع، پرشک استقلال تماس گرفت او مساله عجیبی را مطرح کرد. دکتر زارع درباره خبر مصدومیت شدید ماشاریپوف گفت:« مدتی است اخبار کذبی درباره مصدومیت بازیکنان استقلال و این بار ماشاریپوف در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می شود. متاسفانه فردی به نام بیات که هیچ سمتی در باشگاه استقلال و کادرپزشکی ندارد مدتی است که به رسانه‌ها اخبار دروغ و غلط می‌دهد که بخش حقوقی باشگاه پیگیر این ماجرا شده و به زودی این فرد شناسایی می‌شود!»

دکتر زارع درباره مصدومیت ماشاریپوف ادامه داد:«مشکل ماشاریپوف جدی نیست. او در یک برخورد که در فوتبال کاملا طبیعی است در پای خود احساس درد کرد و برای اینکه درد تشدید نشود و مصدومیتش مشکل‌ساز نشود بین دو نیمه تعویض شد. الان هم کار مداوا روی پای او در حال انجام است و اگر کادرفنی صلاح بدانند، او می‌تواند مقابل استقلال خوزستان هم بازی کند.»

دکتر قلابی در استقلال همه را به دردسر انداخت!

پزشک استقلال درباره وضعیت کوین یامگا هم به فوتبال برتر گفت:«اتفاقا این فرد دروغگو که برایتان توضیح دادم، درباره یامگا هم اخبار دروغی به رسانه‌ها داده بود. شرایط یامگا در حال حاضر خوب است و ۶ عمل روی چشم او انجام شده اما برای بازگشت به فوتبال به چند ماه زمان نیاز دارد. یامگا البته تمرینات بدنی‌اش را شروع کرده تا از نظر جسمانی افت نکند اما چشمش برای بهبودی کامل به چند ماه زمان نیاز دارد.»