اشتباه بزرگ قبل از دربی کار دست استقلال داد!

سه روز مانده به دربی تهران، مدیریت ضعیف باشگاه استقلال باز هم باعث شد تا تیم وارد حاشیه شود. ماشاریپوف امروز به خاطر مشکلات مالی و برآورده نشدن خواسته هایش سر تمرین تیم حاضر نشد و سبب شد تا یک نگرانی دیگر به نگرانی های هواداران استقلال برای دربی افزوده شود. مدیر برنامه ماشاریپوف مدعی شده محل اسکانی که قرار بوده باشگاه استقلال برای این بازیکن فراهم کند را هنوز فراهم نکرده و خانواده او نمی توانند برای ماه رمضان به ایران سفر کنند. هنوز هم یادمان نرفته باشگاه استقلال ماه ها هم درگیر محل اسکان گوستاوو بلانکو بود و بازیکن آرژانتینی از بدو ورود، میان هتل و خانه ای که باب میلش نبود در رفت و آمد بود و ماحصل این رفت و آمد، فاکتور چند ده میلیونی بود که باید پرداخت می شد!

آنگونه که فرهیختگان روایت می کند، حالا صحبت های نکونام که مدعی می شود مدیریت باشگاه به تیم ضربه می زند منطقی تر به نظر می‌رسد. مدیریت و شخص علی خطیر چطور نمی توانند محل زندگی بازیکنی را تامین کنند که پیش از این در لیگ عربستان توپ می زده و حالا برای کار و زندگی به ایران آمده است؟ این شرایط برای آبروی فوتبال کشور زشت نیست؟ برای آبروی تیم چطور؟

اشتباه بزرگ قبل از دربی کار دست استقلال داد!

تمام این اتفاقات نشان دهنده این موضوع است که تمام نتایج، درون مستطیل سبز رقم نمی خورد. بسیاری اتفاقات خارج از زمین می توانند روی نتیجه یک دیدار تاثیرگذار باشند. اگر مدیریت استقلال فکری به حال مشکلات نکند، نبود ماشاریپوف نیز می تواند تاثیرات غیرقابل بازگشتی قبل از حساس ترین بازی لیگ روی استقلال بگذارد.