رئال‌مادرید با گل‌‌به‌خودی‌‌های حریف برنده شد

شاگردان کارلو آنچلوتی با یک برد خانگی آسان برابر تیمی از حوالی منطقه سقوط، جایگاه‌شان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را تثبیت کردند.

در ادامه دیدارهای شب سوم از هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه)، تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی،‌پذیرای سلتاویگوی رده هفدهمی بود و حریف خود را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت.

رئالی‌ها که آخرین پیروزی با بیش از یک گل اختلاف‌شان یک ماه قبل مقابل جیرونا رقم خورده بود، در دقیقه 21 با گلی که وینیسیوس جونیور به ثمر رساند از سلتاویگو پیش افتادند. کار تیم میهمان برای فرار از شکست با گل به خودی بازیکن این تیم، ویسنته گوایتا در دقیقه 79 سخت‌تر شد. این کابوس اما یک بار دیگر هم برای میهمان تکرار شد وقتی که دیگر بازیکنش، کارلوس دومینگس نیز در دقیقه 88 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. حسن ختام پیروزی قاطع رئالی‌ها هم باز شدن پای مهاجم ترکیه‌ای تعویضی‌شان آردا گولر در دقیقه 4+90 بود که بالاخره موفق شد اولین گل خود را با پیراهن کهکشانی‌ها به ثمر برساند. او در حالی این گل را با پاس دنی سبایوس به ثمر رساند که در دقیقه 89 به جای وینیسیوس جونیور به میدان رفته بود.

رئال‌مادرید با گل‌‌به‌خودی‌‌های حریف برنده شد

به این ترتیب رئالی که از ششم اسفند (بازی خانگی مقابل سویا) رنگ پیروزی را ندیده بود، پس از دو تساوی متوالی در لیگ و لیگ قهرمانان، پیروزی را از سر گرفت. این نتیجه بیست‌و‌یکمین پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی بود که آنها را 69 امتیازی کرد تا حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول دوباره به 7 امتیاز امتیاز افزایش پیدا کند. در جدول پس از آنها، جیرونای 62 امتیازی در رده دوم قرار دارد، بارسلونا با 61 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید 55 امتیازی هم رده چهارم را در اختیار دارد.

در آخرین بازی امشب لالیگا، از ساعت 23:30 به وقت تهران، رئال بتیس پذیرای ویارئال خواهد بود. فردا نیز در آخرین بازی هفته، از ساعت 23:30 سویا میهمان آلمریا است.