واکنش یحیی گل‌محمدی به نشستن روی نیمکت رقیب پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس که با تصمیمی غیرمنتظره در نیم‌فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد در حال حاضر در حال استراحت است و البته شایعاتی درخصوص پیشنهاد چند تیم لیگ برتری برای گل‌محمدی نیز مطرح شده که باید منتظر ماند و دید که درنهایت سرمربی پرسپولیسی چه تصمیمی خواهد گرفت و چه زمان به به فوتبال بازخواهد گشت.

اما یحیی‌گل‌محمدی در مصاحبه اخیرش نسبت به حضور در تیم‌های رقیب پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: من مقاطعی که کار کردم به تیم‌هایی رفتم که بحران زده بودند و تاثیرات خودم را چه خوب یا بد گذاشتم و به عنوان کسی که حرفه‌ام مربیگری است حتی اگر به تیم‌های رقیب بروم درهر صورت یک هدف دارم اینکه به کارم متعهد باشم.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: هر مربی باتوجه به تعهدی که در قبال یک تیم دارد فقط در جهت این است که تیمش موفق باشد و تمام تصمیماتی که می‌گیرد و به عنوان مثال صحبت‌ در مسایل داوری و برنامه‌ریزی مسابقات به نفع تیمش است.

واکنش یحیی گل‌محمدی به نشستن روی نیمکت رقیب پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی درخصوص اینکه هواداران پرسپولیس با او به عنوان سرمربی یک نیمکت دیگر چه برخوردی خواهند داشت توضیح داد: انتظاری که همه هواداران از مربی تیمشان دارند این است که مربی در مورد مسایل باشگاه و موفقیت‌های تیم خودش صحبت کند و اگر من در هر تیمی باشم و یا با باشگاه دیگری کار کنم قطعا منافع آن باشگاهی که با آن قرارداد دارم برای من مهم‌تر است.

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: طرفداران این قضیه را درک می‌کنند. همانطور که انتظار دارند وقتی من برای تیمشان کار می‌کنم منافع آنها را در نظر بگیرم وقطعا این درک و شعور را خواهند داشت. الان بحث حرفه‌ای‌گری خیلی در فوتبال ما بیشتر شده و هواداران خیلی حرفه‌ای نسبت به این قضیه فکر می‌کنند و نسبت به مربی‌ای که در آن باشگاه بوده با آنها کار کرده برای آنها زحمت کشیده و ارتباط خوبی با آنها داشته فکر می‌کنم اگر آن مربی را در باشگاه دیگری ببینند فکر نمی‌کنم ناراحتی بوجود بیاید وقتی مربی در مورد منافع باشگاه خودش صحبت می‌کند.