واکنش پزشکان تیم ملی به ادعای پرسپولیس

دپارتمان پزشکی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی نشده است.

در اطلاعیه کادر پزشکی تیم ملی فوتبال آمده است: «هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی جدیدی برای علیرضا بیرانوند در اردوی اخیر تیم ملی رخ نداده است و با توجه آسیب مزمن و قدیمی مچ دست او، اقدامات تشخیصی و درمانی لازم جهت مدیریت مجدد آسیب مزمن در اردو همزمان با انجام تمرینات صورت پذیرفت.»

این در حالی است که علیرضا حقیقت در خصوص مصدومیت دروازه بان این تیم عنوان کرده بود: علیرضا بیرانوند با توجه به آسیب‌دیدگی در جریان اردوی تیم ملی، برای ام‌آرآی اعزام شد و با توجه به جواب تصویربرداری، پزشکان متخصص درباره روند درمان وی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: علیرضا بیرانوند در جریان اردوی اخیر تیم ملی دچار آسیب در ناحیه مچ دست شد. با توجه به تشخیص پزشکی، پس از آن در جریان اردوی تیم ملی، تحت بررسی پاراکلینیکی قرار گرفت.

واکنش پزشکان تیم ملی به ادعای پرسپولیس

وی در بازگشت به تمرینات پرسپولیس همچنان به جهت احساس درد در ناحیه مچ دست ابراز ناراحتی داشت که به همین جهت برای تصویربرداری مجدد اعزام شد.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به جواب ام‌آرآی، آسیب در ناحیه مچ مشاهده شده است. در این ارتباط فردا کمیسیون پزشکی برای او تشکیل می‌شود و پس از آن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم.