سروش رفیعی از خطر گریخت

سروش رفیعی در هر دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل گل‌گهر و ملوان دو برد متوالی و دشوار به دست آورد. 

سروش رفیعی بعد از محرومیت مقابل پیکان در دو دیدار اخیر مقابل گل‌گهر و ملوان بازیکن فیکس تیمش بوده و در نقش هافبک دفاعی کنار مسعود ریگی به میدان رفته است. 

سروش رفیعی از ابتدای این فصل به‌خاطر شرح وظایفی که در زمین داشت بازی درگیرانه و فیزیکی را جایگزین نمایش‌های فانتزی خود در سال‌های گذشته کرد و غالبا در زمین مسابقه خطاهای متعددی انجام می‌دهد که بعضا با کارت زرد جریمه می‌شود. 

سروش رفیعی از خطر گریخت

سروش در بازی با گل‌گهر سیرجان دو سه خطای سفت و سخت به‌خصوص روی اریک بایناما انجام داد و می‌توانست در دو صحنه اخطار بگیرد که داور در این دو صحنه از اخطار دادن به رفیعی گذشت.

شماره 7 پرسپولیس در بازی درگیرانه با ملوان هم یکی دو خطای شدید روی بازیکنان ملوان انجام داد که می‌توانست با جریمه شخصی نیز همراه شود و در نهایت دقیقه 70 تعویض شد و در سخت‌ترین حالت ممکن سروش از دو اخراج قسر در رفت.  

سروش در حالی چنین خطاهایی را در جریان بازی‌های پرسپولیس مرتکب می‌شود که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید و قاعدتا باید در خطا کردن و اینکه جریان بازی به سمت حریف تغییر کند لیدر تیمش باشد و اجازه چنین اتفاقی را ندهد. رفیعی در در بازی‌های باقی‌مانده از فصل باید با این دقت و تمرکز بیشتری در زمین مسابقه حاضر باشد و با وجود شرح وظایف دفاعی‌ترش خطاها و بازی فیزیکی خودش را مدیریت کند تا هم خود این بازیکن هم تیمش در موقعیت حساس به وجود آمده ضرر نکنند.