نامه جنجالی سازمان لیگ علیه ۶ استقلالی!

 پس از تساوی استقلال مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی که منجر به از دست رفتن صدر جدول برای این تیم شد، اعضای تیم استقلال به شدت علیه نهادهای برگزارکننده و تصمیم‌گیر مسابقات و به خصوص سازمان لیگ و فدراسیون اظهارنظر کردند.

یک روز پس از این مصاحبه‌های دسته‌جمعی سازمان لیگ در اطلاعیه رسمی از نامه خود به فدراسیون فوتبال خبر داده و اعلام کرده که آنها درخواست رسیدگی به این موضوع را کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: در نامه سازمان لیگ به دکتر حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده؛ با توجه به اظهارات و مطالب سراسر کذب عنوان شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال تهران و همچنین برخی از مربیان و بازیکنان این تیم پس از تساوی با نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آن هم در حالی که هیچگونه مشکلی در برگزاری مسابقه از هر حیث نداشته، نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی محسوب می‌گردد.

نامه جنجالی سازمان لیگ علیه ۶ استقلالی!

در پایان این اطلاعیه سازمان لیگ نوشت: بنابراین متن کامل مصاحبه به پیوست جهت رسیدگی به تخلفات جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، آرش رضاوند، روزبه چشمی و سید حسین حسینی به حضور ارسال می‌گردد.

باید دید این واکنش که شاید برای اولین بار بعد از اظهارات طوفانی و بسیار تند بازیکنان استقلال بوده، چه واکنشی از سوی باشگاه آبی‌پوش و همچنین کمیته انضباطی و اخلاق متوجه خود می‌بیند.