به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، پله ستاره سابق برزیل باز هم بحث بر سر اینکه چه کسی بهترین بازیکن جهان است را شروع کرد و این بار هم مدعی شد که نیمار بسیار بهتر از لیونل مسی و دیگو مارادونا مهاجم و مربی سابق آرژانتین است.

وی که با تیم ملی برزیل قهرمان جام‌جهانی ۱۹۵۸ شده، رابطه چندان خوبی با مارادونا ندارد و بارها با یکدیگر در حال بحثو مجادله پیرامون بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال هستند.

مهاجم سابق سانتوس اظهار داشت: برای من مارادونا بازیکن بزرگی بود اما او فقط از پای چپش استفاده می‌کرد. مسی از این لحاظ به او شبیه است. نیمار پتانسیل این را دارد تا از این دو بازیکن پیشی بگیرد.

پله ۱۲۸۱ گل در طول دوران حرفه‌ای خود از سال ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ به ثمر رساند. نیمار تاکنون ۱۳۳ گل زده و تحسین‌کنندگان وی معتقدند که رسیدن وی به رکورد پله برای نیمار سخت خواهد بود.

این اسطوره ۷۱ ساله عنوان کرد: تأیید این مسئله سخت است که او بتواند به این رکورد برسد یا خیر. نیمار یک بازیکن استثنایی است، اما نشان داده که به اندازه کافی بالغ نشده تا برخی مسئولیت‌ها را بپذیرد. وی توانایی این کار را دارد.

نیمار اخیرا به همراه تیم ملی برزیل با ناکامی مواجه شد و در رقابتهای المپیک با شکست ۲ بر یک مقابل مکزیک مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را از دست داد.