نگذاشتند من رکورد شکنی کنم!
سرویس ورزشی افکار نیوز

- دارنده مدال طلای پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی افکار نیوز در ابتدا با اشاره به استقبال مردم از ورزشکاران پارالمپیکی گفت: از اینهمه لطف و محبت مردم واقعا شگفت زده شده ام و امیدوارم با کسب طلای این بازیها توانسته باشم ذره ای از این محبتها را جبران کنم.

مجید فرزین با بیان اینکه پوشش رسانه ای در این دوره از رقابت نقش به سزای در اطلاع رسانی به موقع رویدادهای پاروالمپیکی داشت اضافه کرد: انعکاس و پخش مسابقات توسط صداو سیما و رسانه ها باعثشد که ورزشکاران از حمایت و استقبال هر چه بیشتر مردم بهره مند شوند.

وی افزود: با محبت مردم نسبت به ورزشکاران بی شک در دوره های آینده مسابقات جهانی و المپیک نتایج درخشان تری رقم خواهد خورد.

وزن بردار طلایی با اشاره به تلاش چند ماهه خود برای پارالمپیک لندن یادآور شد: برگزاری اردوهای طولانی مدت و تمرینات طاقت فرسا واقعا دشوار بود، اما به این امید که دل مردم را شاد کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم سختیها را متحمل شدیم.

مجید فرزین با اشاره به عدم رکورد شکنی خود در این بازیها بیان کرد: می توانستم رکود المپیک را بشکنم اما متاسفانه نحوه انتخاب وزن های من توسط مربی ام اصلا مناسب نبود.

وی با یاد آوری این موضوع که در تمرینات موفق به مهار وزن ۲۵۵کیلو شده بود ادامه داد: در حرکت اول وزنه ۲۲۳ کیلو و در حرکت دوم وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی و برای حرکت سوم مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی انتخاب شد، یعنی وزن های انتخاب شده برای من ۲ کیلو ۲کیلو بالا می رفت در صورتی که من توان بیشتری داشتم نمی دانم چرا این چنین برای من انتخاب کردند!

وزن بردار طلایی تاکید کرد: حرکت چهارم را خودم انتخاب کردم و متاسفانه به دلیل افت بدنی و انتخاب های نادرست وزنه ها موفق به مهار وزنه ی ۲۴۴ کیلوگرم نشدم در صورتی که قبلا این وزنه را مهار کرده بودم.

وی با اشاره به سکوتش تا به این لحظه بیان کرد برای آرامش تیم و بهم نخوردن روحیه بچه ها سکوت کردم و اعتراضی نکردم ولی حتما پیگر اعتراض خودم می شوم که چرا نگذاشتن رکورد شکنی کنم !