عباسی: شاید برای مراسم اصلی به ماکائو بروم
افکارنیوز

: محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان شب گذشته(سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در جمع خبرنگاران درباره تعامل با کمیته ملی المپیک گفت: هر چه در ورزش می‌بینیم همان است که شما می‌بینید. آنچه در حاشیه گفته می‌شود حقیقی نیست. وزارت ورزش کار سیاستگذاری ورزش را انجام می‌دهد و امسال هم شاهد درخشان‌ترین نتایج در المپیک بودیم.

وی درباره برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: ما سیاستگذار هستیم و سعی می‌کنیم زمینه را مهیا کنیم، طبیعی است که ۲ ماه پس از المپیک انتخابات کمیته برگزار می‌شود اما در نهایت مجمع رای خواهد داد. از این نظر مشکل خاصی احساس نمی‌کنیم و همه ارکان ورزش ممکن است نقطه نظری داشته باشند.

عباسی در پاسخ به این سوال که اساسنامه اصلاح می‌شود یا خیر، عنوان کرد: اساسنامه مشکلی ندارد، چیزی بنا نیست اصلاح شود. اساسنامه کاملا قانونی است و از ابتدا هم به همین صورت بوده است. تغییر جزئی اشکالی ندارد اما منوط به قاعده خاصی نیست که حتما اصلاح شود. بارها گفتم اصلاحات جزئی برای بهتر شدن حتما لازم است، دوستان هم مشغولند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه به ماکائو سفر می‌کنید، تصریح کرد: تاکنون که وقت به ما اجازه سفر نداده. این هفته گرفتار بودم و ممکن است آخر هفته(پنج‌شنبه) برای جلسه اصلی که دو ورزشکار ما مورد تقدیر قرار می‌گیرند حضور پیدا کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه آیا قرار است ملاقاتی با ژاک روگ داشته باشید، گفت: این جلسات گروهی است و احوال همدیگر را میپرسیم!