به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر،خلیل صالحی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت با اشاره به فشردگی بازیهای هفته بیستم و بیست و یکم و همچنین برگزاری بازی جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما باید بعد از بازی با فجر در هفته بیستم، به اصفهان برویم و در چارچوب مرحله یک چهارم جام حذفی مقابل سپاهان به میدان برویم.

وی در این خصوص اضافه کرد: بعد از آن بازی هم باید به تهران بیاییم و برابر نفت تهران قرا بگیریم. این برنامه برای ما فشرده است و شرایط صنعت نفت هم طوری نیست که بتوانیم این برنامه را اجرایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: به همین خاطر دو روز پیش(دوشنبه) نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردیم و از این سازمان خواستیم با توجه به اینکه بعضی از مسابقات مرحله یک هشتم هنوز برگزار نشده است، دیدار ما با سپاهان به تعویق بیفتد تا در زمان مناسب‌تری برگزار شود.

وی در پاسخ به این سئوال که " باشگاه نفت در صورت مخالفت سازمان لیگ با تعویق این بازی چه کار خواهد کرد؟ "، ادامه داد: اگر سازمان لیگ با درخواست ما موافقت کرد که هیچ، در غیر اینصورت چاره‌ای نداریم جز اینکه از جام حذفی کنار بکشیم.

صالحی همچنین با انتقاد از سازمان لیگ به خاطر دیر جواب دادن به نامه این باشگاه، گفت: نامه ما فرمول ریاضی نیست که اینقدر در جواب دادن آن تعلل می‌کنند. ۴۸ ساعت از درخواست ما گذشته است ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. آنها باید یک جلسه بگذارند و پس از بررسی به درخواست ما جواب بدهند.

تیم فوتبال صنعت نفت روز جمعه این هفته در آبادان میزبان فجر است. این تیم سپس باید به اصفهان برود و در جام حذفی بازی کند و مجددا به تهران بیاید و در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر که روز ۲۴ دی برگزار میشود، به مصاف نفت تهران برود. نفت آبادان پیش از این موفق شده بود نیروی زمینی و راهآهن را در جام حذفی شکست داده و به یک چهارم نهایی صعود کند