به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، آرین روبن که در نیم فصل نخست رقابتهای فوتبال بوندسلیگا آلمان با مصدویت دست و پنجه نرم میکرد، آماده است تا در نیم فصل دوم به روزهای اوج خود بازگردد.

روبن بعد از پیروزی ۲ بر صفر باواریایی‌ها در دیدار دوستانه مقابل اونترهاخینگ در مصاحبه اختصاصی با وب سایت رسمی بوندسلیگا از شرایط خود و اینکه چرا معتقد است بایرن بخت نخست قهرمانی در بوندسلیگاست، به سوالات مطرح شده پاسخ داد:

* بعد از دغدغه مصدومیت در نیم فصل اول اکنون چه شرایطی داری؟
- شرایطم خوب است. مهم این است که در شرایط بازی قرار بگیرم زیرا مدت زیادی است بازی نکرده‌ام. مقابل اونترهاخینگ ۹۰ دقیقه کامل دیگر بازی کردم که این بسیار کمک خواهد کرد.

* حضور در ترکیب اصلی بایرن سخت است، ممکن است هفته بعد در ترکیب نباشی، چطور با نیمکت نشینی در این تیم کنار می‌آیی؟
- بدون شک این چیزی است که به آن فکر می‌کنم اما دوست ندارم زیاد در موردش صحبت کنم. من در نیم فصل اول خیلی مصدوم شدم که واقعا ناراحت کننده بود اما اکنون شرایطم خوب است و کاملا آماده برگشته‌ام. احساس می‌کنم به روزهای اوج خود بازگشته‌ام و در بازی‌های دوستانه کاملا این را حس کردم. کادر فنی به خوبی از توانایی‌های من آگاه است پس بنابر این هیچ نگرانی وجود ندارد.

* فکر می‌کنی بتوانی در یک بازی بوندسلیگا در آینده‌ای نزدیک در ترکیب اصلی به میدان بروی؟
- انتظار دارم در بین ۱۱ نفر اصلی باشم اما شرایط را هم درک می‌کنم. بایرن در نیم فصل اول فوق‌العاده بازی کرد و اکنون من برگشته‌ام. مطمئنا فقط تماشاگر نخواهم بود و به دنبال فرصتی هستم که به نحو احسن از آن استفاده کنم. البته چیزی مهم است موفقیت بایرن است و تداوم این روند خوب است.

* بایرن در پایان فصل چه رتبه ای در بوندسلیگا کسب می کند؟
- ما بدون شک قهرمان خواهیم شد.

* چرا فکر می‌کنی بایرن در این فصل بوندسلیگا را فتح می‌کند؟
- چون مهره های لازم برای رسیدن به این مهم را در اختیار داریم. ترکیب تیم ما نسبت به فصل گذشته بهتر شده و تمرکز بازیکنان نیز افزایش یافته است. همه ما انگیزه بسیار بالای برای فتح بوندسلیگا داریم و فکر میکنم این مهمتر از هر چیزی است