به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره احتمال رفتن محمد رويانيان از اين باشگاه پس از استعفاي اخيرش اظهار کرد: به طور کلي چيزي که بايد بگويم اين است که پرسپوليس در همه اين سالها از تغيير مديريت و بي ثباتي در اين بخش لطمه زيادي خورده است. مثلا يک مدير شش ماه تا يک سال کار ميکند و در نهايت کنار گذاشته ميشود يا مشکلاتي پيش ميآيد که خودش مجبور به رفتن ميشود.

بهزادی افزود: این موضوع باعثبه وجود آمدن بسیاری از مشکلات در پرسپولیس بوده است. زمانی که مدیرعامل جدید روی کار می‌آید تا می‌خواهد با شرایط باشگاه آشنا شود و کارش را به درآمدزایی برساند باید برود. شما می‌توانید این موضوع را در چند سال گذشته بررسی کنید که باشگاه پرسپولیس چند مدیر به خودش دیده است.

بازیکن سالهای دور پرسپولیس با اشاره به اینکه در ایران هم باشگاه‌هایی بوده‌اند که با ثبات مدیریت به پیشرفت رسیده‌اند، گفت: من برای شما آلمان را مثال می‌زنم. باشگاه‌های این کشور کمترین تغییرات مدیریتی را تجربه کرده‌اند و به همین خاطر همیشه در سطح بالایی از پیشرفت بوده‌اند که این موضوع را ما برای بعضی از تیمهای ایرانی هم شاهد بوده‌ایم. رفتن رویانیان قطعا به ضرر پرسپولیس است.

بهزادی ادامه داد: در این سی، چهل سالی که عمر من در پرسپولیس گذشته است، هیچ وقت نشده که در بدترین شرایط این تیم انتقاد کنم یا بخواهم با حرف‌هایم وضعیت را بدتر کنم. همیشه سعی کرده‌ام حمایت کرده و دیگران را هم دعوت به حمایت و ایجاد آرامش برای تیم کنم چرا که پرسپولیس را مثل فرزند خودمان دوست داریم و می‌دانیم که چه تعداد هوادارا با موفقیت این تیم خوشحال می‌شوند.

پيشکسوت پرسپوليس در پايان تاکيد کرد: انصافا رويانيان در پرسپوليس خوب کار کرده و پول خوبي به باشگاه آورده است. برنامهريزي خوبي هم براي توسعه باشگاه پياده کرده که اميدوارم با ثبات مديريتي در باشگاه بتوانيم شاهد به ثمر نشستن اين برنامهها باشي