نوری: بدشانس‌ترین بازیکن دربی‌ها هستم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمد نوری در خصوص دربی ۷۶، اظهار داشت: همانطور که از قبل پیشبینی میکردیم، پرسپولیس در این بازی یک روز خوب را پشت سر گذاشت و باز هم دیدیم که ما در فصل اول اسیر اتفاقات شدیم و متاسفانه لیگ را از دست دادیم.

وی افزود: خوشبختانه در چند بازی گذشته نشان دادیم که تیمی بسیار تهاجمی و فوق‌العاده خطرناکیم و به نظر من باید در بازی‌های آینده بیشتر تلاش کنیم تا به گل برسیم. البته در دربی هم مستحق این بودیم که حداقل یک گل بزنیم.

نوری در خصوص صحنه خطایی که به رویش در محوطه ۱۸ قدم انجام شد، گفت: ‌ ما باید بحثدربی را تمام کنیم چون دیگر این بازی تمام شده و باید به جام حذفی و لیگ برتر در بازی‌های آینده فکر کنیم. می‌توانستم با یک ضربه دروازه استقلال را باز کنم اما حریف من را از پشت طوری زد که تعادلم بهم خورد. در کل با توجه به اینکه فرصت ایده‌آلی داشتم چرا باید خودم را بی‌دلیل به زمین می‌زدم به همین دلیل به نظر من این بحثرا تمام کنیم بهتر است.

نوری تاکید کرد: یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان دربی در ۵ سال گذشته بودم. حتی یک شوت هم با دقت هرچه تمامتر زدم اما متاسفانه توپ با فاصله ۱۰ سانتیمتری از کنار دروازه به اوت رفت و حتی یک توپ نیز در محوطه ۱۸ قدم روی پایم سوار نشد. در کل نیمه دوم می‌توانستیم استقلال را با شکست بدرقه کنیم.

هافبک قرمزپوشان خاطرنشان کرد: در مقابل بهترین هافبکهای حال حاضر ایران بازی کردیم که اکثر آنها ملی پوش هستند که خوشبختانه به نظرم هواداران ما از این بازی راضی بودند. دربی ۷۶ تمام شد و باید به قهرمانی در جام حذفی و صعود به رده های بالاهای جدول در لیگ برتر باشیم. اگر زیاد بخوهیم در باد این دربی بخوابیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد.