آخرین وضعیت حضور دانیل داوری در ایران
افکار -

دانیل داوری بازی قبلی تیم ملی برابر لبنان را به دلیل همزمانی برگزاری آن دیدار با رقابت‌های بوندسلیگای دو از دست داد اما همان موقع در گفت‌وگویی که داشت اعلام کرد آماده است در بازی دوم فروردین برابر کویت به اردوی تیم ملی ایران بپیوندد. با این حال از وقتی که تاریخ برگزاری دیدار ایران و کویت از دوم فروردین به ششم فروردین تغییر پیدا کرد، ابهاماتی درباره حضور این دروازه‌بان ایرانی – لهستانی ایجاد شده است.

در تقویم فیفا ششم فروردین هم مانند دوم فروردین روز فیفاست و باشگاه اینتراخت برانشوایگ نمی‌تواند با حضور بازیکنان ملی‌پوشش از جمله داوری در تیم‌های ملی مخالفت کند، اما مشکل اینجاست که فردای بازی ایران و کویت این تیم دسته دومی باید به مصاف " دینامو درسدن " برود و برگزاری این دیدار ۲۴ ساعت پس از بازی ایران و کویت در شهر کویت به دغدغه‌ای بزرگ برای داوری تبدیل شده است.

داوری که فصل گذشته به پیراهن شماره یک تیم اینتراخت برانشوایگ دست یافته رقابت نزدیکی با پتکوویچ، دروازه‌بان اصلی این تیم در فصل قبل دارد و او نگران است اگر برای بازی ایران و کویت به آسیا سفر کند، جایگاهش را در هفته‌های پایانی بوندسلیگای دو از دست بدهد و این ممکن است به م نیمکت نشین شدن او در رقابت‌های فصل بوندسلیگای منجر شود.

با این حال و با وجود ابهاماتی که درباره حضور این دروازهبان در اردوی تیم ملی به وجود آمده، اما هنوز باشگاه اینتراخت برانشوایگ و داوری به صورت رسمی به کادر فنی تیم ملی ایران اعلام نکردهاند که این بازیکن نمیتواند ایران را برابر کویت همراهی کند و تا زمان اعلام جدید، کارلوس کیروش مبنا را همان نظر قبلی برانشوایگ و داوری میداند.