افکار -

در خصوص پیروزی یک بر صفر راه‌آهن مقابل داماش عنوان کرد: ما در بازی‌های گذشته هم خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. در نیمه اول مقابل داماش خوب ظاهر نشدیم اما نیمه دوم بهتر بازی کردیم و فرصت‌های خوبی نصیب بازیکنان شد که تنها از یکی از موقعیت‌ها استفاده کردند. با یک گل مقابل داماش به برتری رسیدیم و طلسم ناکامی‌های راه‌آهن شکسته شد.

وی در خصوص بحثی که دایی در راهروی ورزشگاه با حسین عسگری انجام داد خاطرنشان کرد: من در آنجا حضور نداشتم و از رسانه‌ها متوجه این امر شدم. فکر نمی کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. دایی سلام و علیکی انجام داده بود و آقای عسگری ذهنیتی داشته و یا متوجه نشده بود به هر حال جواب سلام او را نداده بود و همین امر باعثشده بود تا آقای دایی شاکی شود.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن در خصوص قضاوت داوران تصریح کرد: ما پس از برد و باخت در مورد قضاوت داوری صحبت نمی‌کنیم. جوی در کشور به وجود آمده که باید به صورت اساسی این مشکل را برطرف کنیم. باید درباره بحثداوری به صورت کلی تصمیم گرفته شود و موضوع برای همیشه برطرف شود.

امانی افزود: فکر می‌کنم راه‌آهن بیش از اندازه در حقش جفا شده است. ما از بابت داوری متضرر شدیم هر چند که معتقدیم جامعه داوری جامعه پاکی است اما باید در امر قضاوت دقت بیشتری داشته باشند تا تیمی متضرر نشود.

وی در خصوص گلایه حمید درخشان از عدم رعایت بازی جوانمردانه راه آهن یادآور شد: ما چندین بار به بازیکنانمان اعتراض کردیم که چرا بیش از اندازه در بازی جوانمردانه افراط می‌کنند در چندین صحنه بازیکنان داماش روی زمین افتاده بودند و ما بی‌خود توپ را بیرون می‌زدیم. انصافا همیشه سعی کرده‌ایم بیش از اندازه هم بازی جوانمردانه را رعایت کنیم.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن تاکید کرد: داوری مشکل خاصی در این دیدار نداشت اما در مورد اخراج جهانگیر عسگری و نشان دادن کارت زرد به او کمی زود تصمیم گرفت. هر چند که ما در این مورد حساس نمی‌شویم و به نظر او احترام خواهیم گذاشت.

امانی درباره وضعیت محمد محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما دیدار با داماش را داشتیم نمی‌خواستیم مسئولان باشگاه را درگیر این موضوع کنیم اما به زودی و تا پایان این هفته جلسات داخلی و کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد و در مورد او تصمیم‌گیری می‌شود.

وي در خصوص ورزشگاه اختصاصي راهآهن گفت: احتمال دارد بازيهاي خود در فروردين و يا ارديبهشت را در اين ورزشگاه برگزار کنيم اما نميخواهيم عجله کنيم و هزينه چند ميلياردي انجام دهيم و بعد از آن هم متهم شويم. با آرامش ورزشگاه را براي فصل آينده آماده ميکنيم و با قدرت در رقابتهاي سال آينده ميزبان حريفان باشيم.