از سپاهان بیشتر از استقلال می‌ترسم
گروه ورزشی:

مهاجم تراکتور سازی تبریز گفت: اگر استقلال به صبا می باخت در بازی روز جمعه استرس بالایی داشتند اما به هر حال شرایط اینطور پیش رفته و باید استقلال را در بازی رودرو ببریم.

به گزارشافکار نیوز؛ محمد ابراهیمی درباره شانس قهرمانی تراکتور سازی در لیگ برتر گفت: اشتباهات داور بازی استقلال و صبا در نتیجه تاثیر گذار بود و متاسفانه همین اشتباهات باعثشد دوباره استقلال به صدر جدول برگردد. اگر استقلال به صبا می باخت در بازی روز جمعه استرس بالایی داشتند اما به هر حال شرایط اینطور پیش رفته و باید استقلال را در بازی رودرو ببریم. البته شخصا اینقدر که از سپاهان می ترسم از استقلال نمی ترسم.

مهاجم تراکتور در ادامه درباره پیروزی مقابل نفت تهران گفت: پیش بینی یک بازی سخن را کرده بودیم، بازیکنامان از بازی سنگین لیگ قهرمانان خسته بودند و بازی به همین دلیل سخت تر هم شده بود اما به هر ترتیب بردیم و خوشحالم که سه امتیاز حساس را بدست آوردیم. البته بعضی ها می گویند اگر اشتباه دروازه بان نفت نبود تراکتور نمی توانست بازی را ببرد. در جواب این حرف ها باید بگویم ما موقعیت های دیگری هم در بازی داشتیم. اگر هم اشتباهی باید گفت فوتبال بازی اتفاقات و اشتباهات است و اگر اشتباه در آن رخ ندهد که گلی رد و بدل نمی شود.

وی درباره دیدار حساس تراکتور و استقلال گفت: بازی سختی با استقلال داریم. البته خیلی ها می گویند این دیدار فینال زودرس لیگ است اما اینطور نیست و برنده این بازی نباید خودش را قهرمان لیگ بداند. ما برای پیروزی به ورزشگاه آزادی می آییم و امیدوارم جو ورزشگاه آزادی هم خوب باشد. هرچند که ما عادت کرده ایم در هر شهری بازی می کنیم فحش بشنویم ولی امیدوارم روز جمعه این اتفاق نیفتد.

ابراهیمی درباره اعلام باشگاه استقلال برای در نظر گرفتن ده درصد ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی افزود: این حرفها همیشه مطرح می شود و امیدوارم مسئولین کارشکنی نکنند و هواداران ما بتوانند بدون دغدغه وارد ورزشگاه شوند. اگر اجازه دهند هواداران ما در بازی با استقلال بیشتر از استقلالی ها نباشند، کمتر هم نیستند.

وی در پایان با اشاره به صحبت های سیاوش اکبرپور مبنی بر اینکه هواداران استقلال روز جمعه زودتر به ورزشگاه بیایند و به تراکتوری ها جا ندهند، اضافه کرد: اکبرپور در تبریز بازی کرده و با اینکه سالها در استقلال حضور داشته اما نباید اینگونه صحبت کند. این صحبت ها زشت است و من آنها را کری به حساب نمی آورم.