استقلال چشم در " چشم " اماراتی‌ها

به گزارش افکارنیوز، تیم‌های استقلال و سپاهان در دومین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا فردا(چهارشنبه) ۲۳ اسفند برابر حریفان قرار می‌گیرند. استقلال در تهران از العین امارات پذیرایی می‌کند و سپاهان در قطر به مصاف الغرافه می‌رود.

* الغرافه – سپاهان

بازیکنان پرامید سپاهان ایران این بار برابر تیمی از قطر قرار می‌گیرند که همیشه برابر تیم‌های ایرانی ناکام بوده است. الغرافه در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان برابر الاهلی عربستان به تساوی رضایت داد تا اکنون با یک امتیاز در رده سوم گروه C رقابت‌ها قرار داشته باشد.

سپاهان اما در اولین گام به خوبی حریف اماراتی‌اش را شکست داد تا با کسب سه امتیاز آن بازی در پایان روز اول مسابقه‌ها در رده نخست گروه قرار گیرد.

سپاهان بی‌شک پرامیدترین نماینده ایران در رقابت‌هاست چون سال‌هاست که در لیگ قهرمانان حضور مستمر دارد و همیشه به عنوان مدعی صعود به فینال بازی‌ها مطرح بوده است.

دیدار دو تیم، چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵ در قطر برگزار می‌شود. در دیگر دیدار این گروه النصر در دوبی میزبان الاهلی عربستان است. این دیدار نیز در ساعت ۲۴ به وقت تهران انجام می‌شود.

جدول گروه C

۱ - سپاهان ۳ امتیاز

۲ - الاهلی یک امتیاز

۳ – الغرافه یک امتیاز

۴ – النصر صفر امتیاز

* استقلال – العین

آبی‌پوشان تهرانی که با دو عنوان قهرمانی در تاریخ رقابت‌های باشگاهی در آسیا پرافتخارترین تیم ایرانی رقابت‌ها هستند، در دومین گام باید در خانه به مصاف العین امارات بروند. استقلالی‌ها در بازی نخست خود با بدشانسی و البته اشتباه‌های کشنده فردی پیروزی برابر الریان قطر را با تساوی عوض کردند اما این بار در خانه نمی‌خواهند کوچک‌ترین لغزشی داشته باشند. همچنمین مجموعه تیم استقلال، چهارشنبه منتظر حضور ده‌ها هزار هوادار خود است تا این تیم را برابر حریف اماراتی تشویق کنند.

العین هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست. این تیم سال‌ها حضور مقتدر در آسیا داشته و عناوین معتبری را تاکنون کسب کرده است. نماینده امارات که در بازی نخست الهلال نامدار را شکست داده است در دومین دیدارش هم قصد دارد یک تیم پرطرفدار دیگر را از پیش رو بردارد.

دیدار دو تیم، چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در دیگر دیدار این گروه هم الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۰۵ در خانه پذیرای الریان قطر است.

جدول گروه D

العین ۳ امتیاز

استقلال یک امتیاز

الریان یک امتیاز

الهلال صفر امتیاز