قوچان‌نژاد: گلزنی من مهم نیست، مهم حضورمان در برزیل است

به گزارش افکارنیوز، رضا قوچان نژاد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی پس از پیروزی مقابل قطر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. توانستیم قطر را ببریم و بعد از آن به سمت تهران حرکت کردیم. اولین روز بعد از بازی با قطر کمی خسته بودیم اما حالا آماده هستیم تا خوب تمرین کنیم.

وی درباره بازی ایران و لبنان عنوان کرد: همه می گویند لبنان تیم خوبی نیست و ما باید راحت به آنها چهار، پنج گل بزنیم اما این درست نیست. دیدیم که این تیم ۹۰ دقیقه از کره یک بر صفر جلو بود و در نهایت بازی ۱-۱ شد. باید مثل بازی با قطر در این بازی هم پیروز شویم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه آیا برای بازی با لبنان قول گلزنی می‌دهد یا خیر، تاکید کرد: این مسائل زیاد مهم نیست؛ مهم سه امتیاز است که باید آن را بگیریم. مهم نیست چه کسی مقابل لبنان گل بزند مهم این است که سال آینده در جام جهانی برزیل باشیم.

قوچان نژاد حضور هواداران را در بازی ایران و لبنان تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: مشخص است که دوست داریم ورزشگاه آزادی پر باشد چون در هر بازی که ورزشگاه آزادی پر می شود کار برای حریفان ایران بسیار سخت می شود.

وی در واکنش به این مسئله که با توجه به یک اخطاره بودنش نگرانی این را ندارد که بازی با کره را از دست بدهد، گفت: نگرانی وجود ندارد، در فوتبال مسئله طبیعی است که یک بازیکن کارت می گیرد.