به گزارش افکارنیوز: سید مهدی سید صالحی پس از برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر، عنوان کرد: «خدا را شکر موفق شدیم در این دیدار برنده از میدان خارج و باعثشادی دل هواداران شویم. در این دیدار عنایت خدا و لطفش شامل حالم شد که دو گل به ثمر رساندم.»

وی افزود: «پس از باختی که به نفت تهران دادیم، یک هفته پر فشار را سپری کردیم. خدا را شکر در این دیدار موفق به کسب هر سه امتیاز شدیم تا باخت بازی قبلی را به فراموشی بسپاریم.»

مهاجم پرسپولیس در خصوص حضور خلعتبری در این تیم، گفت: «او بازیکن خوبی است و امیدوارم با حضور وی در پرسپولیس بتوانیم این تیم را به سرمنزل مقصود برسانیم.»

سید صالحی با بیان اینکه گل نخست این دیدار را من به ثمر رساندم، اظهار داشت: «در هیچ حالتی امکان ندارد که مدافع تیم فولاد خوزستان بتواند در آن صحنه گل به خودی زده باشد.»

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل استقلال گفت: «در دیدار هفته آینده تمام تلاش خود را خواهیم کرد که از نام بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم. هدف ما ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه و البته شاد کردن دل هوادارانمان خواهد بود.»

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت گلزنی مقابل استقلال خوشحالی خواهید کرد؟ تاکید کرد: اصلا بحث شادی کردن مطرح نیست. من بازیکن پرسپولیس هستم و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.