یک امتیاز از سپاهان هم یک امتیاز است!

به گزارش افکارنیوز، محسن بنگر در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی بود. ما در نیمه اول برتر از حریف ظاهر شدیم و به گل رسیدیم و در ادامه هم سعی کردیم بازی را اداره کنیم. در نهایت کسب ۳ امتیاز مهم بود که خوشبختانه حاصل شد.

وی درباره ایجاد موقعیت‌های گلزنی روی دروازه پرسپولیس اظهار داشت: مهاجمان گسترش فولاد جوان و دونده بودند و فشار بازی‌ها هم بسیار زیاد است. بعد هم دلیل نمی‌شود که چون ما خط دفاع خوبی داریم هیچ توپی روی دروازه‌ پرسپولیس نیاید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند به صدر جدول برسد یا نه، عنوان کرد: درست است که در رده دوم جدول قرار گرفته‌ایم اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. پرسپولیس زمانی پرسپولیس است که با ۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشته باشد. باید دید در آینده چه پیش می آید.

بنگر در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که بازی پرسپولیس و سپاهان دشوار و مهم است، تاکید کرد: بعد از بازی با سپاهان مسابقات پرسپولیس راحت‌تر می‌شود و باید با تیم‎‌های پایین جدولی بازی کنیم. در طرف مقابل تیم‌های بالای جدول و مدعی با هم بازی دارند به خاطر همین اگر از بازی با سپاهان یک امتیاز هم بگیریم خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که عدم وقفه در لیگ چقدر بر کیفیت مسابقات و موفقیت پرسپولیس تاثیر داشته است، گفت: این مسئله باعثشده تا تیم‌ها روی غلتک بیفتند و خوشبختانه برای ما هم خوب بوده است و توانسته‌ایم روزبه‌روز بهتر بشویم. البته یک وقفه چند روزه به خاطر بازی تیم ملی مقابل تایلند در پیش داریم اما بعد دوباره مسابقات به صورت منظم پی گرفته خواهد شد که این خیلی خوب است.

مدافع پرسپولیس در مورد ۲ شکستی که این تیم در لیگ تجربه کرده است هم گفت: بازی با سایپا که شرایط خاصی داشت و اگر از موقعیتهایمان استفاده میکردیم میتوانستیم برنده باشیم. شکست مقابل نفت هم یک اتفاق بود. مطمئن باشید اگر آن بازی در ورزشگاه آزادی برگزار میشد پیروز میدان بودیم.