رونالدو: شروع با ۶ گل اعتماد به نفس‌مان را افزایش می‌دهد

به گزارش افکارنیوز، کریستیانو رونالدو در پیروزی ۶ بر یک رئال مادرید در خانه گالاتاسرای، با ۳ گلی که برای کهکشانی‌‌ها به ثمر رساند، نقشی کلیدی داشت. او پس از این بازی گفت: آغاز رقابت‌ها با یک پیروزی ۶ گله اعتماد به نفس‌مان را دو چندان می‌کند. شروع خوبی داشتیم که البته وظیفه‌مان بود. گالاتاسرای حریف سرسختی بود و در ۲۰ دقیقه ابتدایی کار را برای ما واقعا سخت کرده بود، اگرچه در پایان این ما بودیم که توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتیم. گالاتاسرای با موقعیت‌هایی که در دقایق ابتدایی داشت، بازی را بهتر شروع کرد اما ما آن موقعیت‌ها را با زدن یک گل پاسخ دادیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

رونالدو در خصوص هت‌تریک خودش نیز اظهار داشت: این بازی چه از نظر تیمی و چه از نظر انفرادی برایم بسیار خوب بود چون با ۳ گلی که به ثمر رساندم به تیم برای کسب پیروزی کمک کردم. این چند روز گذشته برای من روزهای خوبی بوده است و واقعا از این بابت خوشحالم. ما کار را کردیم که باید انجام می‌دادیم. ما بردیم و تساوی دو تیم دیگر گروه(یوونتوس و کپنهاگن) هم وضعیت را برای ما بهتر کرد. ۲ بازی بعدی‌مان در خانه است و اگر بتوانیم آن بازی‌ها را ببریم وضعیت‌مان بهتر از این هم خواهد شد.

رونالدو در ادامه راجع به گرثبیل، هم‌تیمی جدیدش تصریح کرد: ما رفته رفته او را بهتر خواهیم شناخت و بیل نیز با تیم هماهنگ‌تر می‌شود. سرعت پیشرفت او خوب است و با توجه به مدتی که دور از میادین بوده، وضعیتش خوب پیش می‌رود.

مهاجم پرتغالی کهکشانیها در خاتمه درباره مصدومیت ایکر کاسیاس، دروازهبان و کاپیتان تیمش در دقیقه ۱۳ بازی گفت: ایکر بدشانسی آورد اما در فوتبال از این اتفاقها میافتد. فکر میکنم دندهاش ضربه خورده بود و کمی ناراحت به نظر میرسید اما او خیلی سریع بهبودیاش را به دست میآورد و دوباره به ما کمک خواهد کرد.