یاوری: از استقلال خوزستان شناخت ۸۰ درصدی دارم

به گزارش افکارنیوز، محمود یاوری که چند روزی است پس از جدایی از مس کرمان به تیم فجر پیوست و جایگزین غلام پیروانی شد در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم که آیا قراردادش با این تیم را منعقد کرده است یا خیر، گفت: قاعدتاً وقتی آدم به جایی می‌رود تمهیدات آن را هم انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در مورد وضعیت این تیم و بازیکنانش گفت: روز دوشنبه بازیکنان تیم یک بازی انجام دادند و کلانتری آنها را ارنج کرد که من هم از نزدیک کارشان را مشاهده کردم. به هر حال باید بیشتر کار کنیم تا شرایط تیم بهتر شود. البته در اینجا لازم است از مدیرعامل باشگاه و غلام پیروانی که در این مدت زحمت زیادی کشیدند تشکر کنم.

وی در مورد اینکه آیا این تیم قابلیت ماندن در لیگ را دارد، گفت: آمده‌ایم که به لطف خدا و حمایت مردم تغییراتی را در این تیم ایجاد کنیم. بهترین فاکتوری که بازیکنان تیم فجر دارند این هست که با هم رفیق هستند، انسجام خوبی دارند و همه آنها به یک هدف فکر می‌کنند. ما هم در این راه می‌توانیم به آنها کمک کنیم. البته نیاز است که یکی، دو بازیکن به این تیم اضافه شوند.

فجرسپاسی در اولین دیدار با هدایت یاوری باید به مصاف استقلال خوزستان برود. یاوری که با مس کرمان مقابل این تیم بازی کرده است، در مورد شناختش از حریف خوزستان گفت: وقتی هدایت مس کرمان را بر عهده داشتم با استقلال خوزستان بازی کردیم و در حال حاضر شناخت ۸۰ درصدی از این تیم دارم. خوشبختانه کلانتری هم به عنوان کارشناس در کنار تیم می‌تواند کمک زیادی به ما کند. او تحلیلگر بسیار خوبی است.

یاوری با بیان اینکه استقلال خوزستان به امتیاز نیاز دارد و با قدرت مقابل فجر ظاهر خواهد شد، گفت: مسلماً وضعیت آنها به ما ارتباطی ندارد و باید هدف خود را دنبال کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در مورد تاثیر تغییرات کادرفنی این تیم بر عملکرد بازیکنان گفت: هر تغییری تحولاتی را ایجاد می‌کند و همچنین امیدوارم که تغییرات مس کرمان هم به روند این تیم کمک کند. در مورد تیم خودمان هم باید بگویم جا دارد از پیروانی و کادرفنی که تا اینجا تلاش کردند تشکر کنم. من ۲۰ سال است با پیروانی رفاقت دارم و در دوران بازیگری و مربیگری کنار هم کار کردیم. پیروانی شناسنامه فوتبال شیراز است. امروز من به فجر آمده‌ام و ممکن است فردا او برگردد. من برای یاوری احترام زیادی قائلم.

محمود یاوری در مواجهه با سوالی که در رابطه با اظهارات ایرانمنش در برنامه ۹۰ مبنی بر اینکه یاوری گفته است میخواهد در کنار خانوادهاش باشد اما حالا به فجر رفته است، از پاسخگویی طفره رفت و با بیان اینکه گرد و خاک شده و صدا به خوبی نمیرسد سعی در قطع کردن تماس تلفنی داشت!